اصفهان؛

حضور هیئت مدیره خانه مطبوعات اصفهان در دفاتر رسانه

مدیر خانه مطبوعات اصفهان گفت: هیئت مدیره خانه مطبوعات از فردا تا 17 مرداد هر روز به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار برای عرض خدا قوت و تبریک، در تعدادی از دفاتر رسانه حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، منصور گلناری پیرامون برنامه های خانه مطبوعات برای بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: برنامه های سال جاری در خصوص روز خبرنگار به دو بخش تقسیم شده که بخش اول آن با مشارکت استانداری و اداره ارشاد اسلامی 17 مرداد ماه در هتل آسمان باحضور خبرنگاران و تجلیل از آنها برگزار می شود.

وی از اجرای برنامه ای متفاوت در سال جاری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار خبر داد و گفت: یکی از طرح های متفاوت ما به مناسبت این روز حضور در دفاتر رسانه ها و نشریات است که هیئت مدیره خانه مطبوعات از فردا تا شنبه هر روز برای عرض خدا قوت و تبریک، در تعدادی از دفاتر رسانه حضور پیدا می کنند.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان با اشاره به موضوع مشکل بیمه خبرنگاران و نداشتن امنیت شغلی آنها و این که هیچ مشکلی یک روزه حل نمی شود، بیان کرد: اصل طرح بیمه خبرنگاران در دست وزارت ارشاد است که در این راستا راهکارهایی در نظر گرفته شده که موفقیت این طرح نیازمند مشارکت ارشاد و مدیران رسانه ها و همت خبرنگاران است.

وی تصرح کرد:این طرح برای اجرایی شدن از وزارت ارشاد و مدیران رسانه ها همکاری بیشتری را می طلبد، البته وزارت ارشاد در این راستا اخیرأ اقداماتی انجام داده که باید از شیب و شتاب آنها از این نظر که برخی از خبرنگاران از حقوق این حرفه محرومند کاسته شود.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان با بیان اینکه تعداد زیادی از خبرنگاران با جدیت مشغول کار هستند ولی وضعیت بیمه ای مشخصی ندارند گفت: رسالت دولت این است که به این افراد کمک کند و تسهیلاتی را هم برای رسانه ها و هم برای خبرنگاران در نظر بگیرد.

گلناری با اشاره به سایت سماء اظهار داشت: سایت سماء به دلیل مدیریت نادرست باعث شد افرادی در این سایت ثبت نام کنند که یا خبرنگار نبودند و یا اینکه خبرنگاری از حرفه های دوم وسوم آنها بود، بنابراین این سایت باید دوباره با یک مدیریت خوب طراحی و اجرا شود.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان بیان کرد: بعد از 17 مرداد یک اردو تفریحی یک روزه به یکی از شهرستان های استان اصفهان برای خبرنگاران در نظر داریم. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.