سازمان امداد و نجات مطرح کرد:

ترویج فرهنگ خودامدادی در رسانه ملی

معاون برنامه ریزی و آموزش تخصصی سازمان امداد و نجات گفت: آیتمی 7 دقیقه‌ای در برنامه "امروز" از این پس، هر روز صبح به منظور ترویج فرهنگ خود امدادی و امدادگری از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

فوری.//// ترویج فرهنگ خودامدادی در رسانه ملیسعید متانی معاون برنامه ریزی و آموزش تخصصی سازمان امداد و نجات  هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آموزش همگانی امداد و نجات در رسانه ملی اظهار کرد: آموزش همگانی امداد و نجات با مربیان مجرب هر روز در برنامه "امروز" از این پس از ساعت 9 تا 11 صبح از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

وی افزود: در برنامه امروز پخش آیتمی 7 دقیقه ای با هدف بستر سازی مناسب به منظور مقابله با حوادث، توسط نیروهای مردمی در بحران‌ها برنامه‌ریزی شده است.

متانی ادامه داد: در این برنامه کمک امدادی هنگام مارگزیدگی، آتل‌بندی، حمل مصدوم، تریاژ، خونریزی، گرمازدگی،‌خستگی با نحوه استفاده از کیف نجات آموزش داده می‌شود.

وی گفت: تفاهم‌ صدا و سیما و هلال احمر در این موضوع بسیار پر اهمیت است چرا  که فرهنگ خود امدادی و امدادرسانی به هم نوعان از طریق رسانه ملی آموزش و ترویج داده می‌شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: هلال احمر ، امداد ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار