کاپیتان تیم ملی تکواندو به یاسین پیشرو پیوست

در فصل جدید لیگ برتر تکواندو علیرضا نصر آزادانی کاپیتان تیم ملی به باشگاه یاسین پیشرو پیوست.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو که اولین سال حضورش در ورزش کشور را تجربه می کند.در حال حاضر مشغول تکمیل کادر فنی تیم تکواندو بزرگسالان برای لیگ برتر فصل جاری است که پس از شروع طوفانی با بازگرداندن یوسف کرمی به تکواندو به عنوان مربی،امروز نیز علیرضا نصر آزادانی کاپیتان تیم ملی تکواندو با حضور در دفتر مدیر عامل این باشگاه قرارداد رسمی خود را امضا کرد .

لازم به ذکر است :علیرضا نصر آزادانی در کارنامه ورزشی خود بیش از 30 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی دارد که از مهمترین آنها مدال طلای قهرمانی آسیا ، بازیهای آسیایی و جام جهانی است.

شایان ذکر است: وی در حال حاضر کاپیتان تیم ملی است و به نظر میرسد قصد تکمیل کردن پرونده قهرمانی خود را با حضور در المپیک آتی دارد .

بر اساس این گزارش تا پیش از این فریبرز عسگری به عنوان سرمربی ، یوسف کرمی مربی ، غلامرضا چیارلو رییس کمیته فنی ، زینال حسینی سرپرست و علی اشرف قنبری به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شده اند .

یاد آور می شود از دیگر بازیکنان این تیم که قرارداد امضا کرده اند می توان به مهران عسگری ، فرهاد عبدالهی ، میر هاشم حسینی ، مهدی اسحاقی ، علي محمد پور ، و مرتضی شیری اشاره کرد.


انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار