مراسم ساخت مرکز درمان پژوهش سرطان در بیمارستان حافظ شیراز به همت خیرین عرصه سلامت و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرکز درمانی پژوهشی سرطان زمان ثانی در زمینی به مساحت سه هزار و 400 متر مربع و در 10 طبقه در بیمارستان حافظ شیراز احداث خواهد شد.

شامص مهندس پروژه مرکز درمانی پژوهشی زمان ثانی گفت:این مرکز در 10 طبقه دارای بخش های شیمی درمانی ،رادیو لوژی ، رادیو تراپی ، سرطان پستان ، ثبت سرطان ، پیوند مغز استخوان ،و پژوهشگاه می باشد.

زمان ثانی خیر عرصه سلامت بیان داشت: این مرکز درمانی دارای 53 کلینیک ، 72 تخت شیمی درمانی ، دو اطاق عمل ، 12 آزمایشگاه و با مجهز شدن به مدرن ترین دستگاه های روز دنیا باغث ایزاد انگیزه و بهبودی بیماران سرطانی خواهد شد.

دکتر هاشمی معاونت پژوهش و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به این نکته که خیرین یکی از ارکان مهم تامین سلامت در استان فارس هستند اظهار داشت: فارس در زمینه درمان و سلامت دارای سابقه روشنی است و با سیاست های جدید در عرصه پژوهش افق های روشنی در انتظار فارس قطب پزشکی ایران خواهد بود.

وی افزود:مرکز درمانی پژوهشی زمان ثانی که توسط خیر سید مصطفی زمان ثانی بنا نهاده شده علاوه بر حوزه پژهش در زمینه درمان سرطان نیز با عملیاتی کردن این فرآیند اتکا به خارج از کشور را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/س


برچسب ها: ساخت ، مرکز ، سرطان ، خیرین ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.