آیا ویندوز 10 بر روی تلفن همراه شما هم نصب می شود؟

با ما همراه باشید تا به شما بگوییم تلفن همراه شما ویندوز 10 را پشتیبانی می کند یا خیر چرا که مایکروسافت لیست گوشی های هوشمند دریافت کننده ویندوز ۱۰ را منتشر کرد.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای رایانه های شخصی و تبلت ها در دسترس قرار گرفته است اما تا رسیدن به هدف اصلی این سیستم عامل مدت زیادی باقی مانده است و قرار بر این است که بعد از این گوشی های هوشمند را هدف قرار دهد. در حال حاضر مایکروسافت لیست اولین دستگاه هیا لومیا دریافت کننده آپدیت ویندوز ۱۰ را منتشر کرده است.


آیا ویندوز 10 بر روی تلفن همراه شما هم نصب می شود یا خیر ؟

این خبر با توجه به صحبتی که با Neowin شده منتشر شده است که ۱۰ عدد از دستگاه های لومیا را به عنوان اولین دستگاه های موبایل دریافت کننده ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که این لیست شامل لومیا  ۴۳۰، لومیا ۴۳۵، لومیا ۵۳۲، لومیا ۵۳۵، لومیا ۵۴۰، لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰ XL، لومیا ۷۳۵، لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ نیز می باشد.

آیا ویندوز 10 بر روی تلفن همراه شما هم نصب می شود یا خیر ؟

همچنین مایکروسافت اعلام کرده است دستگاه های بیش تری سیستم عامل ویندزو ۱۰ موبایل را دریافت خواهند کرد. این شرکت در نهایت سیستم عامل خود را بر روی دستگاه های لومیا ارئه می دهد که حرکت اصلی آن نیز همزمان با انتشار نسخه موبایل آغاز خواهد شد. علاوه بر ویژگی های جدید بیومتریک امنیتی در آن لحاظ شده است و گفته شده است که به سخت افزار جدید نیاز خواهد داشت.


آیا ویندوز 10 بر روی تلفن همراه شما هم نصب می شود یا خیر ؟


مایکروسافت هنوز به تاریخ دقیق انتشار ویندوز ۱۰ برای گوشی های هوشمند اشاره نکرده است اما قرار بر این بود که پس از انتشار نسخه پی سی یا رایانه های شخصی انتشار نسخه موبایل هم آغاز شود. حال باید منتظر  فرا رسیدن تاریخ نامعلوم باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار