بوکسور وزن 60 کیلوگرم گفت: با نظر کادر فنی و فدراسیون مسابقه انتخابی ندادم و به عنوان بازیکن فیکس مسابقات قهرمانی‌ آسیا انتخاب شدم.

گل آرا: آبان، راهی لیگ اروپا می‌شوم/ با صلاحدید کادر فنی انتخابی نزدمفروتن گل‌آرا در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص غیبتش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بیان کرد: مدت 14 سال است که ملی‌پوش هستم. تاکنون در چندین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، جهان و المپیک آسیایی شرکت کرده‌ام و از 11 اردیبهشت تا اواخر 5 مرحله انتخابی را گذرانده‌ام در مسابقات اسلواکی‌ علاوه بر قهرمان شدن، بهترین بوکسور شدم و به همین دلیل فدراسیون فنی صلاح دیدند که در 60 کیلوگرم‌ فیکس باشم و در مسابقات انتخابی شرکت نکنم.

وی با اشاره به انتخابش به عنوان بهترین بوکسور در مسابقه اوکراین و ایران تصریح کرد: اردویی که به میزبانی اوکراین برگزار شد، فوق العاده بود. با نفرات زیادی مسابقه دادم و در بهترین شرایط به دور از حواشی و تنش در مسابقه هم توانستم برابر رقیبم به پیروزی دست یابم و به عنوان بهترین بوکسور انتخاب شوم.

بوکسور 60- کیلوگرم  در ادامه افزود: عملکرد من آینه عملکرد مربیانم است، آن ها خوب آموزش داده‌اند که من در رینگ خوب ظاهر شدم، البته از جان هم مایه گذاشتم.

 گل‌آرا اظهار کرد: برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده هستم و صد درصد مدال می‌گیرم . در این موضوع شک ندارم. نمی‌خواهم به رقبایم فکر کنم زیرا همه آنها صاحب سبک هستند، من باید در رینگ تمام تلاشم را به کار ببندم که همین کار را خواهم کرد و برایم مهم نیست چه کسی روبه رویم به رقابت خواهد پرداخت.

وی در خصوص لژیونر شدنش گفت: از آبان قرار است به مدت یک سال برای باشگاه اوتامان اوکراین در لیگ جهانی به میدان بروم آنها بازی من را در اسلواکی دیده اند و صحبت‌های شفاهی همان جا زده شد سپس که به فدراسیون دعوتنامه رسمی فرستادند .

گل‌آرا در پاسخ به این سوال که آیا از نظر مالی شرایط خوبی در باشگاه اوکراینی برای وی فراهم شده است یا خیر، اظهار کرد: تاکنون درباره مسائل مالی حرف نزدیم، بیشترین هدفم از حضور در باشگاه آنها، پیشرفت بوکس و به اهتزار درآوردن پرچم کشورم است.

بوکسور ملی‌پوش ایران در پایان تاکید کرد: ونیکوف مربی خوبی است و آموزش های لازم را دیده ایم. همه تیم دست به دست هم داده‌ایم تا ایران عزیز موفق باشد. دراین راه رئیس فدراسیون و نایب رئیس تا جایی که در توانشان بوده امکانات مورد نیاز ما را فراهم کرده‌اند و هر چه خواسته‌ایم اجابت شده است. امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتیجه قابل قبولی بگیریم.


انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، بوکسور ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار