مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: هر تصمیمی که سازمان لیگ در خصوص تعویق دربی اصفهان بگیرد، برای باشگاه سپاهان لازم الاجراست.

باقریان: در خصوص تعویق دربی اصفهان تابع سازمان لیگ هستیماصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تصمیم سازان لیگ مبنی بر تعویق دربی اصفهان اظهار کرد: با توجه به این که اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اصفهان در نامه‌ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خواسته‌اند با در نظر گرفتن برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در شهر دربی پایان هفته تیم‌های ذوب آهن و سپاهان را به تعویق اندازد، هر تصمیمی که سازمان لیگ در خصوص این موضوع بگیرد برای باشگاه سپاهان لازم الاجرا است.

وی افزود: اگر خبر تعویق بازی به موقع به ما ابلاغ شود از آن تبعیت کرده و با هماهنگی کادر فنی سعی خواهیم کرد در برنامه‌های باشگاه خللی ایجاد نشود البته به شرطی که حداقل 4 روز قبل از بازی، تصمیم خود را به ما اطلاع دهند.

وی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به این موضوع بیان کرد: این باشگاه سپاهان برای تغییر ناگهانی مدیر عامل گفت: اختلاف نظر بین اعضای همه باشگاه‌ها وجود دارد تا زمانی که این اختلاف ها به روند کاری باشگاه لطمه نزند قابل هضم است ولی در باشگاه سپاهان چنین وضعیتی حاکم نبود و تفاوت دیگر مسئولان منجر به آسیب دیدن باشگاه می‌شد بنابراین اعضای هیئت مدیره با در نظر گرفتن منافع سپاهان ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل قبلی به همکاری با خلیلیان پایان دادند.

باقریان درباره بدهی باشگاه سپاهان به بازیکنان اظهار کرد: پرداخت مطالبات بازیکنان در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفته و در سریع‌ترین زمان این موضوع اجرایی می‌شود.

وی درباره حمایت باشگاه سپاهان از کادر فنی عنوان کرد: مسئولان باشگاه اواسط فصل گذشته همزمان با نتایج ضعیف تیم خواستار قطع همکاری با حسین فکری بودند ولی حمایت من از این سر مربی منجر به ابقای وی در سپاهان و قهرمانی لیگ برتر شد. هر چند شرایط در هر زمانی متفاوت است و اگر بر فرض محال فکری امسال هم به چنین وضعیتی دچار شود شاید درباره ادامه همکاری با وی تصمیم گیری کنیم ولی بدون دلیل پشت سر مربی تیم را خالی نمی‌کنیم و از وی حمایت خواهیم کرد.

وی در خصوص نخستین دیدار سپاهانی‌ها در لیگ برتر پانزدهم گفت: ناشناخته بودن استقلال خوزستان و حساسیت کاذب دیدارهای نخست منجر به سخت شدن این دیدار شد و خوشبختانه با نمایش مطلوب پیروزی در این مصاف دشوار نصیب سپاهان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار