ربات آهنی را به تلفن همراهتان بیاورید + دانلود

پلیس آهنی یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک 2 بعدی در سبک بازی های اکشن است.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ Robocop از جمله بازی های اکشن و اول شخص برای PC و محصول سال ۲۰۰۳ بوده که کمپانی Titus Software وظیفه توسعه و ساخت آن را بر عهده داشته است. بدون شک بسیار از شما با بازی معروف و خاطره انگیز پلیس آهنی در کنسول های قدیمی، به همراه گرافیکی دو بعدی آشنایی دارید.


خاطراتتان را با پليس آهني زنده كنيد! + دانلود/////كار نشود



این نسخه از بازی، استارتی برای ساخت نسخه های بعدی پلیس آهنی شد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. داستان محوری Robocop از زمانی شروع می شود که یک ویروس ناشناخته در قالب قرص های نیروزا در سطح شهر پخش می شود و بسیاری از مردم با استفاده آن ها، کنترل هوش و روان خود را از دست می دهند و پشت پرده چندین فرد شرور به انجام این کار فاجعه بار مشغول هستند. حال کاربر باید در نقش پلیس آهنی به مبارزه با این افراد خبیث بپردازید و نابودشان کنید.


خاطراتتان را با پليس آهني زنده كنيد! + دانلود/////كار نشود


پلیس آهنی دارای قدرت های بسیاری از جمله تیرانداری با انواع سلاح ها بوده و از سرعت عمل و دقت بسیار خوبی هم در این زمینه ها برخوردار است. البته بخش عمدی ای از این ویژگی ها در Robocop بستگی به خود بازیکن داشته و باید از این قدرت ها به بهترین نحو استفاده کند. برای این که بتوانید در هر یک از نبرد ها موفق باشید و دشمنان را به خوبی از میان بردارید، باید سلاح های جدیدی را خریداری کنید و با استفاده از تجهیزات دیگری از جمله نارنجک در کنار آن ها، نبردی تمام عیار داشته باشید.

خاطراتتان را با پليس آهني زنده كنيد! + دانلود/////كار نشود



براي دريافت فايل به لينك زير مراجعه نماييد:

 • دانلود بازي 


حجم: 75 مگابايت
نسخه: كامپيوتر
نوع فایل: فشرده
 :امتیاز

اميدوارم از اين بازي لذت ببريد.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
ااااااااااااا خیلی منو یاد بچگیم انداختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
یادش بخیر بازی سگا بود خیلی قشنگ بود
آخرین اخبار