مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سایپا از مدعیان لیگ برتر است و گرفتن امتیاز خارج از خانه، مقابل این تیم ارزشمند است.

نصرتی: قطعاً برق و داور پیروزی را از گسترش فولاد گرفتمحمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم‌های گسترش فولاد و سایپا اظهار کرد: گسترش فولاد با توجه به در اختیار نداشتن چند بازیکن اصلی امتیاز ارزشمندی را در خانه سایپا که با جذب بازیکنان شاخص یکی از مدعیان لیک امسال است ، کسب کرد و البته اگر بازی روند طبیعی خود را طی می‌کرد احتمال پیروزی تیم ما هم در این بازی وجود داشت. 

وی افزود: قطعی برق وداوری در روند مسابقه تاثیر گذار بود .2تیم با رسیدن به دقایق پایانی حملات پراکنده ‌ای را روی دروازه های یکدیگر تدارک می‌دیدند وشانس به گل رسیدن آن ها وجود داشت ولی قطع شدن برق ورزشگاه و وقفه 45 دقیقه ای در شروع بازی سبب سرد شدن بازیکنان گسترش وسایپا شد.

نصرتی ادامه داد: محسن ترکی از بهترین داوران ایران است ولی اشتباه وی در نگرفتن پنالتی ما سبب شد گسترش پیروزی در این دیدار را با تساوی عوض کند.

نصرتی در رابطه با تیم فوتبال سایپا بیان کرد: سایپا جمعی از با کیفیت ‌ترین بازیکنان ایران را در مجموعه خود قرار داده ومربی با تجربه ای چون مجید جلالی نیز به خوبی نارنجی پوشان را هدایت می‌کند. به طورحتم این تیم به مانند گسترش فولاد با رسیدن به آمادگی کامل می‌تواند نمایش بهتری را در لیگ برتر ارائه دهد.

نصرتی در خصوص اعتراض تماشاگران گسترش به داوری و منتسب کردن این اشتباهات به فصل گذشته عنوان کرد: هوادان گسترش باید مقداری نسبت به اشتباهات داوری صبور باشند و با فراموش کردن حاشیه های فصل گذشته ، تنها به فکر تشویق تیم خود باشند.

وی در رابطه با دیدار هفته آینده گسترش فولاد مقابل تراکتور سازی گفت: دربی تبریز مانند تمام دربی ها، حسایت ودشواری‌های خاص خود را دارد. تراکتور سازی به نوعی قوی ترین تیم در فصل جاری وحتم داشته باشید با نزدیک شدن 2 تیم به مرز آمادگی، هوادان این دیدار از دیدن فوتبالی زیبا به وجد خواهند آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار