اندر حکایت آزمون استخدامی آموزش و پرورش / اما و اگرها همچنان ادامه دارد

با وجود صحبت‌های دو روز پیش وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اعلام شرایط آزمون استخدامی فرهنگیان در سایت سازمان سنجش وزارت علوم و آموزش و پرورش اما امروز شرایط این آزمون در هیچ‌یک از این سایتها اعلام نشده و همچنان شرایط نامعلومی درخصوص شرایط برگزاری این آزمون وجود دارد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  چندی است بحث آزمون استخدامی جزء مهمترین اخبار این روزها بوده است که هر چند با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود اما بالاخره نزدیک به یک ماه پیش وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان ذیربط خبر از قطعی شدن آزمون استخدامی در سال 94 دادند اما بازهم شایعاتی مبنی بر لغو آزمون دیده می‌شد و در این دوران مسئولین آموزش و پرورش علت ابهام داشتن برگزاری آزمون و تغییراتی نظیر برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش و ارائه وضعیت مشمولان شرکت در آزمون استخدامی را همکاری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر شمردند. 

و بالاخره در روز پنج‌شنبه8 مردادماه دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش علاوه بر تاکید بر قطعی بودن برگزاری ‌آزمون در 27 شهریور خبر از اعلام جزئیات و شرایط استخدامی از روز دهم مرداد ماه در سایت سازمان سنجش وزارت علوم و آموزش و پرورش داد، اما با این وجود هنوز هم اخباری مربوط بر این موضوع منتشر نشده است.
 
اما وقی علت این موضوع را از آموزش و پرورشی ها پیگیر شدیم، گفتند همچنان رایزنی ها در این خصوص ادامه دارد و قرار بر این است که طی مدت امروز و فردا این شرایط اعلام شود. در همین راستا پیگیری‌های ما ادامه دارد .


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۲۳:۲۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
پدرم سی سال گچ خرد تدریس کرد یعنیدختر متولد 1362 اون هیچ حقی نداره.تقصیر دخترش چیه این مدت ازمون برگزار نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
منکه متولد1360هستم"وشش ساله دتبال کارم تکلیف من چیه من لیسانس علوماجتماعی هستم چقدمنتظر بمانم امیدم همین ازمون بود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
پس تکلیف بقیه چه میشه
شما فقط میخواهید از مربیان پیش دبستانی ازمون بگیره
چرا شرایط سنی راگذاشتی
آخرین اخبار