باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد

قصه ناتمام احمدی‎نژاد و جهانگیری! شکایت به کجا رسید؟

هفته گذشته رئیس جمهور سابق، سکوت رسانه‎ای دو ساله خود را شکست و وکیل وی از طرح شکایت احمدی‌نژاد علیه جهانگیری خبرداد.

به گزارش خبرنگار دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق سکوت رسانه‎ای دو ساله خود را شکست و "سیدعادل حیدری"  وکیل وی از طرح شکایت احمدی‌نژاد علیه آقای اسحاق جهانگیری خبرداد.

وی با بیان اینکه سال‌های اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی‌اساس علیه دولت قبل کرده‌اند که در سطح وسیعی در رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است، گفت: مقامات مسئول در دولت قبل بر این باور بودند که با سکوت و مدارا در قبال اینگونه اتهامات و اجتناب از هرگونه حاشیه سازی، به فراهم آمدن بستر مناسب و شرایط لازم برای کار و تلاش و خدمت رسانی دولت کنونی به مردم، کمک کنند. لیکن حجم وسیع افتراها از یک سو و تداوم آن از سوی دیگر اثبات کرد که استمرار این رویکرد اخلاقی و انسانی از سوی مقامات مسئول در دولت قبل، متاسفانه برخی تبعات سوء را برای مردم و نظام اسلامی به دنبال داشته است.

قصه احمدی‎نژاد و جهانگیری ناتمام ماند! شکایت به کجا رسید؟

وکیل احمدی‎نژاد در گفت‎وگویی که با خبرنگار باشگاه خبرنگان داشت بیان کرد: رئیس جمهور سابق به دلیل ادامه سکوت وحدت بخش خود از پاسخگویی به افتراها و اکاذیب مطروحه علیه دولت قبل در سطوح رسانه‌ای پرهیز دارند. اما برای پیشگیری از تداوم رفتار ناهنجار برخی مقامات مسئول در دولت کنونی و در موافقت با درخواست‌های مردم، تصمیم گرفته شد تا علیه اتهام زنندگان در دستگاه قضایی اقامه دعوی شود. (متن خبر اینجا)

به‌دنبال اظهارات وکیل رییس جمهور سابق مبنی بر شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری دفتر معاون اول رییس جمهور در واکنشی اعلام کرد: «از طرح شکایت آقای احمدی‌نژاد در دستگاه قضایی استقبال نموده و مستندات تخلفات و سوء مدیریت‌های آقای احمدی‎نژاد را به مرجع قضایی تسلیم خواهیم کرد.» (متن خبر اینجا)

الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور نیز در همین زمینه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در زمینه شکایت احمدی‎نژاد علیه جهانگیری رسما چیزی دریافت نکرده‎ایم و در صورت دریافت متن شکایتنامه طی نشستی آن را مطرح خواهیم کرد. (متن خبر اینجا)

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسحاق جهانگیری 22 اردیبهشت ماه سال جاری در اظهار نظری خواستار محاکمه احمدی‎نژاد به خاطره پرداخت یارانه به مردم شد و همین جمله علتی برای طرح شکایت قانونی از وی شد. وی گفته‌ بود که یارانه‌ها به معنای واقعی داستان پرغصه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران است. اگر اکنون حکومت جدی بود برای همین یارانه‌ها به نظرم بسیاری از مسئولان سابق باید پاسخگو می‌شدند. کسی که تصمیم گرفته برخلاف قانون ۴۵ هزار تومان پرداخت کند، مردم و حکومت را این‌گونه گرفتار کند و امروز هم احساس می‌کند یک قهرمان است و بقیه که گرفتار شدند مشکل‌دار هستند. اینها باید مورد مؤاخذه قرار گیرند.

البته این تنها اظهار نظر معاون اول در مورد احمدی‎نژاد نبود و هر چند روز یک‌بار چنین اظهاراتی در محافل مختلف شنیده می‌شد.

معاون اول رئیس جمهور در 30 فروردین سال گذشته نیز در سخنانش گفته بود که تمام کارهایی که در سال‌های گذشته با عنوان زودبازده و عناوین دیگر انجام شده، باعث شد میلیارد‌ها تومان از منابع بانک‌ها رفت و ۸۰ هزار میلیارد تومان مطالبات معوق بانک‌هاست که اگر این پول به بانک‌ها و فعالان اقتصادی برگردد، می‌بینیم چقدر از مشکلات برطرف خواهد شد. 

وی همچنین در 13 بهمن سال گذشته با زیر سوال بردن دولت قبل مطرح کرد که اگر قرار بود با شعار مشکلات حل شود در دوره گذشته بیشترین شعار در تاریخ کشور برای مبارزه با فساد داده شد، اما بیشترین فسادها و بزرگ‌ترین فسادهای قرن اتفاق افتاد.

جهانگیری به همین سخنان بسنده نکرده و در 11 دیماه همان سال درمورد عدم ذخیره درآمدهای نفتی از سوی دولت احمدی‎نژاد بیان داشت که آنان که درآمد نفت را ذخیره نکردند باید مؤاخذه شوند.

معاون اول طی سخنانی در 5 اردیبهشت امسال با نقد افزایش واردات در دولت نهم و دهم گفت: در دو دوره گذشته ۷۰۰ میلیارد دلار پول مملکت خرج واردات کالا به کشور شد. در دو دوره قبل پیش و پس از مصرف ۷۰۰ میلیارد دلار تعداد شاغلین در کشور ۲۰ میلیون نفر بوده است و این به آن معناست که این میزان پول رفته و موجب اشتغال جوانان چینی و کشورهای دیگر شده است.

جهانگیری ماه بعد یعنی در خرداد ماه 94 با بیان اینکه در گذشته فروش نفت به برخی از نهادها و اشخاص انجام می‌گرفت، گفت: در سیاست جدید دولت، فروش و صادرات نفت متمرکز شده و صرفاً از طریق امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود. در دولت گذشته متاسفانه برخی از محموله‌های نفت ایران به برخی از اشخاص یا نهادها فروخته شده که با گذشت چند سال هنوز پول این نفت‌ها به حساب خزانه واریز نشده است.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد شکایت مطرح شده از سوی محمود احمدی نژاد علیه اسحاق جهانگیری تصریح می‌کند که بعد از اینکه دولت یازدهم فعالیت خود را آغاز کرد عده‌ای انتظار داشتند اسناد و مدارکی که در مورد تخلفات دولت قبل در دست داریم، علنی کنیم اما به منظور پرهیز از صرف انرژی‌های کشور برای دعوا از رسانه‌ای کردن آن‌ها خودداری کردیم البته وظیفه قانونی خود را در خصوص انعکاس برخی اطلاعات و مدارک به قوه قضاییه منطبق قانون انجام داده‌ایم و خوشحال می‌شویم اگر مسئولیت مواردی چون بابک زنجانی و غیره را مسئولین یا رئیس دولت قبل بپذیرند تا بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه آقای جهانگیری که امروز رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند و دو هفته یک بار، دوشنبه‌ها جلسه این ستاد با حضور نمایندگان مجلس و معاون اول قوه قضاییه در ریاست جمهوری تشکیل می‌شود، تاکید می‌کند: آقای جهانگیری اطلاعات لازم را دارند و در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی طرح‌های لازم را اجرا می‌کنند و به طور کلی ما استقبال می‌کنیم هر یک از مسئولین دولت قبلی در رابطه با قبول مسئولیت نسبت به مواردی که وجود دارد در قوه قضاییه پاسخگو باشند در حالیکه هر موردی از سوی دولت اعلام شد پاسخگویی وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه دولت نمی‌خواهد موضوعات مربوط به تخلفات گذشته رسانه‌ای شود، خاطر نشان می‌کند: در مواردی که آن‌ها بخواهند از خود دفاع کنند یا مسائلی را مطرح کنند ما استقبال می‌کنیم که در قوه قضاییه منعکس شود چون داوری و قضاوت دادگاه‌ها و محاکم قضایی پذیرا هستیم.

برخی کارشناسان سیاسی معتقدند اگر مسئولان دولت یازدهم بر وقوع مفاسد اقتصادی متعدد در اکثر حوزه‌های اقتصادی در دو دولت محمود احمدی‌نژاد اصرار دارند و بسیاری از کاستی‌های اقتصادی موجود را محصول مفاسد و سوء مدیریت دولت گذشته می‌دانند، این دادگاه فرصتی تاریخی برای تشریح تخلفات دولت احمدی‌نژاد است. حال که جهانگیری از طرح شکایت احمدی‌نژاد استقبال کرده و قصد دارد مستندات تخلفات و سوء مدیریت‌های احمدی‌نژاد را به دادگاه تسلیم کند، ضروری است متن دفاعیه خود را به همراه مستنداتی که قرار است دادگاه ارائه کند، در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. این اقدام می‌تواند به آزمونی فیصله بخش و راستی آزمایی در خصوص ادعای فساد گسترده اقتصادی در دوران محمود احمدی نژاد تبدیل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
8سال بردن و خوردن الان شاکی هم هستن جالبه ها خوبه هرروز یکیشون زندانه
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۰۹:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
در شهر های شمالی دوران احمدی نژاد را مردم همچون کابوس می پندارند
-
رحمانـــــــــی از مریوان
۰۸:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اگر صد بار دیگر کاندید شوند باز هم بخاطر متلک پرانیش به دشمن و راستگویش بیش از حد تصور رای خواهند گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
خدا خودش خوب میدونه کی چیکارست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
منتقدان آقای احمدی نزاد بدونن دیکته ننوشته غلط نداره ایشون کارهای ارزنده زیادی داشت اشتباهاتی هم کرد منصف باشید
البته تو همه کارای انجام شده توسط دولت قبل مجلس هم زنده بود.
-
عماد
۱۱:۱۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
تاريخ به پاکي احمدي نژاد اعتراف خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
نمیشه تحقیق کنید چند درصد مسکن مهر مال افراد مستحقه اینا همش حرف بود بالی 60درصد مال کسانیه که چند خونه دارند تازه فقرا ازکجا میارن توشهرای کوچک320هزار و شهرای بزرگ430هزارقسطخونه نیمه کاره غیراستانداردبدن فقط خوش بحال پیمانکارا وهیئت مدیراها شد
Germany
ناصر
۱۳:۰۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
با سلام احمدی فرد معتقد ومذهبی ودشمن ستیز هست ولی روش وتدابیر ش دراداره کشور صحیح نبودده است مثل چکشی برخورد کردن با دوستان .اختلاف انداختن بین بزرگان کشور .غیر قابل پیش بینی در تصمیمات .ادبیات وگفتکو نامناسب درمناظره ها مصداق ایه ادفع بالتی هی احسن نبوده است. اشداء ورحهما را رعایت نمی کرده .اخلاق قرانی وقانونی با مخالفان نداشته است بجای پیگیری قانونی متخلفان وسوء استفاده گننده گان درکشور موضوع را به متن جامعه کشا نده وموجب جنجال سیاسی درکشور وتشنج می شده است و اصطلاح بگم بگم شایسته یک رئیس جمهور متدین باتدبیر ودرایت نبوده است .ومن الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
آری احمدینژاد خیلی ها را خونه دار کرد ولی مملکت را بی خانمان کرد آنچنان در دولت پاک حلقه ی دوستانش چپاول کردند که دیگر اقتصادی نماند که خشتی روی خشت قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
صمدی
۰۹:۱۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
امید واری هیجان حرکت جنب و جوش فعالیت ارزو خلاقیت ابتکار اختراع پیشرفت درامد کسب وکار زندگی ...در دوره احمدی نژاد موج میزد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد طیبی
۰۲:۳۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
يوسف شمس الديني
۱۲:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
احمدي نژاد نماد ايستادگي در برابر تمام منتقدان او خواهد آمد و مردم را به سوي آرمانهاي انقلاب سوق خواهد آمد من به عنوان معلم از قشر فرهنگي جامعه موقع اي كه دولت قبلي بوديم به صورت پيماني بوديم با آمدن دولت روحاني به صورت قراردادي شديم بيا و معلمان قراردادي را از اين شرايط نجات بده . از طرف هزاران فرهنگي جامعه .منتظريم تا احمدي نژاد بياد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
سلام داداش فرهنگی و معلم
به املا و انشا نظرت که مراجعه کنی دلیل قراردای شدنت را میفهمی برادرم
انشااله در جای دیگر بتوانی به وطن و مملکت خدمت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
آهای کسایی ک میگید احمدی نژاد تورمو به 40%رسوند...اگه گرونی بود پول هم بود تا مردم امورتاشون رو بگذرونن...تورم 40%ک مردم قدرت خرید داشته باشند بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
سلام دکتر با اعلام شکایت قصد داشت فرار به جلو کند اما متاسفانه دوره اش به پایان رسیده و دیگر کسی به ایشون حق نمیده با اون داستان بگم بگم هایی که فقط سیاسی بازی بود و هیچوقت نگفت
Iran (Islamic Republic of)
داریوش خان
۰۰:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد خیلی ها را خونه دار کرد. فاصله طبقاتی را کاهش داد . جلوی چپاولگران را گرفت.
آقایی که میگی تحریمها کمر مردم را شکست
Iran (Islamic Republic of)
mohadeseh
۲۰:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
اقاسلام...همه خسته نباشید خیلیم خونتونو کثیف نکنید...هرکاری میکنید بکنید ولی دعوااااا نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
انشا الله احمدی نژاد برمی گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
هي گفت بگم وميگم ولي بعد از اتمام دوره رياست جمهوريش چيزي نگفت جاي تاسف كه در مدت 8سال هي بگويد گه بگم و در اخر چيزي نگويد
Iran (Islamic Republic of)
عقیل از الیگودرز
۱۲:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
درود بر مرد شرف و غیرت احمدی نزاد یک یا حسین دیگر برای سال 96
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
درو بر احمدی جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
درود بر احمدی نژاد.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۱:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد نخار چشم آقازاده ها و یاور مردم محروم،دوستت داشتم و دارم و خواهم داشت.مرگ بر جهالت و اشرافیگری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
وقتی فساد سه هزار میلیاردی اتفاق افتاد رئیس جمهور قبلی گفت که اگر متخلفان از نزدیکان من هم بودند آن ها را به سنگین ترین وجه مجازات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ای کاش مردم فهیم می دونستن که آقای احمدی نژاد با دادن ۴۵هزار تومن یارانه چند برابرش را با افزایش حاملهای انرژی و سایر اقلام‌ از جیب مردم بیچاره دراورد، ایکاش قبوض قبل از اجرای یارانه ها رت با بعد آن مقایسه کنید اونوقت می فهمید.
-
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
شما هم بهتره بری قبضهای اخر زمان احمدی نژاد نگاه کنی و قبض جدیدتو هم نگاه کن اگر شعور داشته باشی می فهمی چقدر تغییر کرده اما هرروز موگن یارانه را ویخوام قطع کنیم انسان به دور از هر سلیقه سیاسی بهتره یکم درباره حرفی که میزنه فکرکنه
Iran (Islamic Republic of)
غضنفر
۰۸:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
قصه ما به سر رسید احمدی . . . به خونش نرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام جرا ما کارهای مثبت اقای احمدی نزاد را نمیبینم
Iran (Islamic Republic of)
ملکشاهی
۰۸:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
درود بر احمدی نژاد، استخدام 20هزار پرستار. واستخدامی های که در طول سال دو بار انجام میگرفت یادتون نره
Iran (Islamic Republic of)
یا علی برادر یا علی
۰۸:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد منتظریم
-
حقوقی
۰۷:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
پول یارانه ها چی بود؟
قرار بر این بود که پول بنزین بیشتر شه و همون پول به خودمون برگرده به صورت یارانه!
حالا که اینهمه پرداخت یارانه ها دولت رو اذیت می کنه و قصد نپرداختنش رو داره، قاعدش اینه که پول بنزینم برگرده به سابق
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۶:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
آقای احمدی نژادبگم،میگم ها،گفتم......
مملکت ماروباش که به دست چه کسی اداره می شد.متاسفم برای خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
خدمتی که اقای احمدی نژاد به کشورکرد هیچ نکرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۲:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
چرا احمدی نژاد نمی اید در دادگاه جواب بدهد
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۰۲:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
آخه این زندگیه واسه مادرست کرد؟اینا همش سیاسته واسه انتخابات مجلس میخواد دوباره سرزبون بیفته.مسکن مهریم که میگین همش مال دلالاست.اونایی که داشتن۲۰تومن دادن مسکن مهر۲۰تومنم رهن خونه ای که بشینن.پس پولدارن دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
اقای احمدی نژاد شب میخوابید خواب میدید صبح نصمیم میگرفت بدون سیاست ولی قلبش پاک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
خودتي با قلب پاك گفتن خودت...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد مملکتو فلج کرد با اون اداره کردنش حالا شکایت چی بنده خدا حقو گفته
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۰:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ﺍﺣﻤﺪﻯ ﻧﺰﺍﺩ ﺍﺩﻡ ﻧﺴﺒﺘﺎ ﺧﻮﺑﻲ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﻲ ﻣﺎﻝ ﺭﻳﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﻯ ﻧﺒﻮﺩ ﻛﺎﺭﺍﻯ ﻣﻔﻴﺪﻯ ﻛﺮﺩ ﻭﻟﻲ ﺭﻭﻳﻬﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﻭﺭﺍﻧﺶ ﺑﺎﺗﻮﺭﻡ ﺗﺤﺮﻳﻢ ﺍﻟﺘﻬﺎﺏ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﻰ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﻳﻢ ﺑﺨﺼﻮﺹ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻭﻳﻜﺪﻧﺪﻩ ﻛﻴﻬﺎﻯ ﺧﺎﺹ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺍﻟﺘﻬﺎﺏ ﺩﺍﻣﻦ ﻣﻴﺰﺩ ﺷﺎﻳﺪﺩﺭﺟﺎﻯ ﺩﻳﻜﺮﻯ ﻣﺜﻠﺎ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﻯ ﻣﺜﻤﺮ ﺛﻤﺮ باشه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۰:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
همه ی افتتاح های کنونی نتیجه زحمات دولت قبل است. تنها مذاکرات هسته ای بود . .
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر شالی
۰۰:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نزاد با بیشترین درامد نفتی بیشترین ضربه را اقتصاد این کشور زد!
ایشان لیاقت رییس جمهوری را نداشتند
Germany
taha
۲۳:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
در مورد مسکن که صحبت میشه فقط مسکن مهر نبود امار مسکن 84و92 را ببینید وقتی صحبت از مسکن میشه فقط مسکن نیست کلی صنایع مرتبط ماکارمان ساختمان است سال 86 تو تبریز کار ما به جایی رسید که سیمان ترکیه و ارمنستان را وارد کردیم ودر صنعت فولاد هم همین طور حال بزرگترین صادر کننده سیمان هستیم

و در مورد رکود مسکن اگر یک سال هم به این منوال بگذرد فاجعه بدتر از تورم 40% خواهد بود رکود مسکن یعنی بیکاریه 40% از شاغلین کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
ایشان تنهاریس جمهوری بودند که درتوهمات زندگی کردند مثل هاله نور دخترسه ساله ونزوئلائی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد
مسکن مهربرای مردم فقیر درست کرد
پول نفت رو به خود مردم با اسم یارانه داد
تاسیسات هسته ای رو که قبل از اومدنش تعطیل بود راه انداخت
ایران رو به 16 امین رتبه ی علمی دنیا تبدیل کرد
دانشگاه پیام نور رو برای افراد فقیر که پول دانشگاه ازاد ندارن گسترش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
جانم فدای احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
آفرین دریای علم و خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
کسانی که از آقای احمدی نژاد تعریف میکنند فقط ظاهر ایشان را دیدند و طبق معمول چون ما ایرانی ها دریایی از علم به وسعت 1 سانتی متر هستیم نا خواسته فکر میکنیم ایشان کارهای خیلی خوبی انجام دادند در صورتی که وقتی کارنامه ایشان را کالبد شکافی میکنیم در می یابیم که بسیاری از کارهایشان به طور سطحی درست به نظر می آمدند و کارشناسی نشده به مرحله اجرا در می آمدند که این خود باعث از بین رفتن بسیاری از سرمایه های ملی شد!
Iran (Islamic Republic of)
عماد اهواز
۲۱:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
موج عظیمی در اهواز منتظر برگشتن آقای احمدی نژادعزیز و شرافتمند هست
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۱:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
اقای احمدی نژاد یک مرد بزرگ بود و هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دست آقاي احمدي نژاد درد نكند مرد بود افراد زيادي از مردم مستضعف را مي شناسم كه با همين يارانه زندگي مي كنند شما كه ساز مخالف مي زنيد حق داريد چون وضع مالي خوب داريد و از مردم فقير شهر و روستا بي خبريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
نظر اکثر مردم حمایت از احمدی نژاد است . برای اثبات نظر سنجی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دکتر احمدی نژاد دوستت داریم وخواهیم داشت این تهمت ها به شخص شخیص شما کذب محض است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جانمیییییییییییییییی قلمبمییییییییییییییییییییییییییییییییی آقای مومن و دلسوز مستضعفین خیلی دوست دارم 96 منتظریم برگرد تمام بوشهر یاورتن
United States of America
امین سلماس
۲۰:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
با عرض سلام و خسته نباشید یه عرضی درباره این حرف و حدیث ها دارم ما که دینمان اسلام و مذهبمون شیعه مثل مرد همه عالم مرتضی علی حرف حق رو تو زمان خودش و مکانش بزنیم نباشه که الان که آقای احمدی نژاد از اصل افتاده همه از هر طرف و حتی رسانه های خودمان چه درست باشه و چه تهمت بهش بزنیم و الان که آقای روحانی و یا هر کس دیگه ای که بوده یا هست بعد از تمام شدن دوره مسئولیتش دوباره شروع بشه اینکار به دور از جوانمردیه این مسئولان ما هم ایکاش نگاه درونیشان را از شهدا و این مردم دور نکنن نباشه که روزی من جوان شکست خورده این دوره و دوره قبل دل به سراب غرب گره ببنده
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۹:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
باید احمدی تژاد دوباره بیاید تا برای انتخابات ...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
برادری که فرمودید تورم زیر 10 رو گرفت40تحویل داد....
مطالعه و سواد نداری حرف نزن خواهشا...
تورم وقتی اومد16درصد بود وقتی رفت بالای 40درصد....
دستشم درد نکنه من خودم مسکن دار شدم هرچند جای مناسبی نیست خونم ولی خدا رو شکر کی میتونست با 20میلیون صاحب خونه بشه؟
کارای اشتباه داشت کار درست و عالی هم داشت....
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
اين اقا ايران رو50سال به عقب برد.
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۹:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
من خیلی احمدی نژاد دوست دارم حتی اگه کلیه بخواد میرم زیر تیغ جراجی کلیه هام بهش میدم قلبم بهش میدم کبدم بهش میدم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
ضرری که احمدی نژاد به این کشور زد اثارش تا بیست سال اینده تو این مملکت میمونه
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۹:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد مردی بود که لنگه نداشت .... خدا از گزند دشمنان حفظش کنه ..
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۹:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
با این مسکن مهر خیلیا که اجاره نشین بودن خونه دار شدن که حتی فکرشم نمیکردن . شما بجا تخریب یکم منطقی باشین . بدی ها رو میگین خوبی چرا نمیگید ؟ . هر ادمی یک خطاهایی تو زندگی داره . حالا میخواد رییس جمهور باشه یا نه . به هر حال ایشون فرد قابل احترامیه . بنده خودم یک بار ایشون چند ماه پیش تو حرم امام رضا از نزدیک دیدم که مردم وقتی ایشون دیدن غوقا کردن . ما خیلی با این اقا خاطات خوب داریم .
United States of America
حمید
۱۹:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
جدی نگیریدش دوباره ( بگم بگم ) میخواد شروع کنه و فقط بگه مردم من هنوز هستم .
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۸:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
اقای احمدی نژاد زلزله 7 ریشتری بود اقتصاد مملکت را تخریب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
از داستان ها و موارد مذهبی-سیاسی که خوب به نفع خودت استفاده میکنی...
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۳۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
بنده حاضرم فقط به خاطر دکتر احمدی نژاد از دریافت یارانه انصراف دهم .
Iran (Islamic Republic of)
هه
۲۰:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
شما بله شما امثال اونایی هستین ک میوه فروشی سر کوچتون قیمتش پایین تره جیبتونم پرتر به مردم میگید برن از اونجا خرید کنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
همین چند روز پیش دوباره 6 درصد قیمتا رفت بالا چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۸:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
مگر اقای احمدی نژاد کی است مگر ازاسمان پایین امده اگر خلافی کرده باید محاکمه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
اگه خلافی کرده باشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
چه کرد با این مملکت این احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
شصت کیلو وزن داشت ولی خداییش همش جیگر بود.جلوی همه گردن کلفت ها وایستاد
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۸:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
اون فقط تونست کارخونه بابک زنجانی سازی تولید کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
اقای احمدی نژاد چی از جون این این دولت و ملت میخوای؟بس کن...
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۰۰:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
نه بابا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دکتر احمدی مژاد بزرگترین جراحی اقتصادی ایران را انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
روح "اقتصاد ایران" شاد و یادش گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
تو بیابون مسکن مهر ساخته شده قهرمان ....اگر یه وقت تو این خونه ها یک نفر مریض احتیاج به خدمات ارژانسی داشته باشه باید راحت زنگ بزنه آمبولانس قبرستون بیاد........
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
برای کسایی که کمرشون زیر اجاره خونه اونم با 50 60 سال سن داشت میشکست تو همون بیابون هم غنیمته
Iran (Islamic Republic of)
هه
۲۰:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
بخاطر 500 هزار نفر 75 ملیون رو بدبخت کرد شد غنیمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
یارنه ای که داد خیلی خوب بود همه نیازمندان راضی بودن چون حقشون بود مسکن مهرش عالی بود دستش درد نکنه اگه مسکن مهر نبود خیلیا تو خوابم خانه دار نمیشدن مردم خودشون میدونند کارهای آقای احمدی نژاد چقد ارزش داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
درود بر حهانگیری.مطمئنا تمام این صحبت‌ها یی که انحام دادن درست هستش.
احمدی نژاد یک فاجعه بود
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۹:۵۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
ای برا در بعد از یک سال مشخص می شود.
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۶:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
آقای احمدی نژاد اگر هزار بار دیگر هم کاندیدای ریاست جمهوری شوند ما به ایشان رای خواهیم داد.
Germany
محمود
۰۷:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
لیاقتت همینه برادر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد تک ابر مرد تاریخ ایران بود وتنهاکسی بودد که فکر وهم وغمش فقط مردم بود
وبودند افرادی که دور و برش سوء استفاده هم کردند
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۰:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
واقعا اگر در حضوره قهرمانایی مثه امیرکبیرو دکتر مصدق و دکتر ظریف این طرزه تفکرته برات متاسفم ;)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
مصدق هم به آمریکا اعتماد کرد کتکش رو هم خورد ....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
خیلی غصه میخورم وقتی یاد قدیما میفتم - قبل از یارانه ها یادش به خیر ---------- بدبختمون کرد قهرمان شد
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۶:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
احمدی نژاد تورم زیر 10 درصد رو به تورم 40 درصد تبدیل کرد و رفت. احمدی نژاد آدم بزرگی نیست،
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۱۶:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
واقعیت این ا ست که رییس جمهور قبل ،خوب می دانست چگونه محبوب شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
آقای دکتراحمدی نزاد اقصاد مملکت رو به راه انداخت اگه خلاف کرده بود مطمن باشید احمی نژاد برای این دولت مدرسان شریف هستش
Iran (Islamic Republic of)
زهراشفیعی
۱۶:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
آقای احمدی نژاد مرد بزرگی بود...وهست...وخواهدبود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
بابت پول یارانه ای که داد قیمت ها دو برابر شد
مسکن مهری که ساخت بدون مطالعه و زیر ساخت و امکانات بود همه را گرفتار کرد
وامهای که بدون حساب و کتاب داد تورم را در جامعه چند برابر کرد
کدام مدرسه و ساختمانهای فرهنگی و بهداشتی ساخت
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
برنج مژده را هشت هزار تومان می گرفتیم در حین یارانه دادن شد پنجاه و چهار هزا نومان شمااز این قیمت مگه نمی بینی به بعضی ها خدمت بزرگی کرده است !!!
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۶:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
آقا ما حاضريم يارانه ها رو قطع كنند ولي قيمتهاي انرژي و مواد غذايي برگرده به حالت قديم.............
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۶:۰۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
آقا ما حاضريم يارانه ها رو قطع كنند ولي قيمتهاي انرژي و مواد غذايي برگرده به حالت قديم.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
تازه فهمیدی که یه من ماست چقدر کره داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
آقای احمدی نژاد هم نباید پول خود مردم را به اسم یارانه به مردم می داد
نباید مسکن مهر می ساخت تا قیمت مسکن کنترل شود
نباید مدارس کهنه را تخریب و بازسازی می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دوست دارم احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
هرکس پول مفت از بابا گرفت خوش به حالش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
دکتر احمدی نزاد خدمتگزارملت بود و در دل مردم جای دارد
آخرین اخبار