معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

سفر هیأت ایتالیایی به ایران/ کمک مالی به تولیدکنندگان

اسفهبدی گفت: طی هفته جاری قرار است هیأت بزرگ ایتالیایی با حضور وزیر امور خارجه و وزیر توسعه امور اقتصادی آن کشور به ایران سفر کنند و مهمترین هدف ما در مشارکت با کشورهای اروپایی، تولید کالاهای صادراتی آنها در کشور است.

سفر هیأت ایتالیایی به ایران/ کمک مالی به تولیدکنندگاناسفندیار اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آن دسته از تولیدکنندگان و صادرکنندگانی که مزیت حضور در کشورهای خارجی برای ارائه تولیدات صادراتی خود در نمایشگاه‌های بین‌المللی را دارند به آنها سوبسید داده خواهد شد.

وی افزود: امسال اولین سالی است که به طور مستقیم کمک مالی خواهیم کرد و به واحدهای تولیدی - خدماتی و فنی مهندسی که امکان حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را در سرتاسر دنیا را خواهند داشت سرمایه پرداخت خواهیم کرد و بخشی از هزینه‌های آن‌ها را متقبل خواهیم شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کشورهای خارجی در نمایشگاه‌های ایران اعلام کرد: اغلب کشورها مایل به حضور در ایران هستند که این غرور ملی برای کشور به شمار می‌آید.

اسفهبدی افزود: طی هفته جاری قرار است هیأت بزرگ ایتالیایی با حضور وزیر امور خارجه و وزیر توسعه امور اقتصادی آن کشور به ایران سفر کنند و مهمترین هدف ما در مشارکت با کشورهای اروپایی، تولید کالاهای صادراتی آنها در کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار