آیت ا... شاهچراغی گفت: بعد از انجام مسیر قانونی هم هرچه مقام معظم رهبری بگوید همان را باید پذیرفت و ما دراین رابطه مطیع اوامر و سخنان رهبری هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های امروز نماز جمعه سمنان با بیان اینکه موافقت نامه هسته ای وین باید مسیر قانونی خود را طی کند. گفت: در این میان مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی به دوش دارد.

آیت ا... شاهچراغی گفت: بعد از انجام مسیر قانونی هم هرچه مقام معظم رهبری بگوید همان را باید پذیرفت و ما دراین رابطه مطیع اوامر و سخنان رهبری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وحشی گری داعش اشاره کردو گفت: داعش برای اسلام و مسلمین یک خطر بزرگ است.

خطیب جمعه سمنان افزود: خون های زیادی بدست داعش ریخته شده و کسانی که داعش را پروراندند امروز گرفتار داعش شده اند.

آیت ا... شاهچراغی گفت: داعش به خیال این است که یک روزی وارد ایران شود ولی این آرزو را به گور خواهد برد.

وی در بخش دیگری از خطبه هایش به حملات آل سعود به کشور یمن هم پرداخت و گفت: از آغاز حمله آل سعود به کشور یمن 124 روز میگذرد و در این راستا مردم یمن حدود 4هزار شهید و بیش از 19 هزار مجروح داشتند.

وی گفت: مردم یمن در این حملات توانستند مقاومت و دلیری کنند.نماینده ولی فقیه در استان همچنین در خطبه های امروز نماز جمعه سمنان وضع فرهنگی کشور را رضایت بخش ندانست و گفت: مسئولین دراین بخش باید بیشتر تلاش کنند.

وی گفت: در بخش عفاف و حجاب کشورمان از بد حجابی به بی حجابی نزدیک شده و در این رابطه خانواده ها و مسئولان باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.