بازگویی حقایقی از دغدغه ذهنی آدم‌ها در یک نمایش

مهدی نعمتی کارگردان نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» به نویسندگی محمد چرمشیر از دغدغه ذهنی آدم‌ها گفت.

مهدی نعمتی کارگردان نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» در خصوص انتخاب دغدغه‌های ذهنی آدمیان در نمایش خود در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: داستان نویسنده‌ای است که از کودکی تا به الان مشکلات بسیاری از سوی خانواده و جامعه داشته است که در طی مونولوگ‌هایی که وجود دارد نشان می‌دهد با افکار خودش به شدت درگیر است و خودش را حبس کرده است.

وی با اشاره به ناگفته‌های این نمایش افزود: در واقع در این اثر دغدغه فکری آدم‌ها که در مشغله و روزمره‌گی خودشان غرق شده‌اند، پرداخت می‌شود که هر کدامان به نوعی در خلوت خودمان با خود صحبت می‌کنیم. مانند شخصیت همین داستان.

کارگردان این اثر در رابطه با اجرای این نمایش در سال 92 توسط گروه دیگر و در مقایسه با آن ادامه داد: یک سری تغییرات در شیوه اجرا انجام شده که این امر باعث جذابیت در داستان و جذب بیشتر مخاطب شده است.

نعمتی درباره انتخاب بازیگر با توجه به تک کاراکتر بودن این نمایش گفت: با توجه به شناخت قبلی و همکاری‌هایی که با محسنی بازیگر اصلی این اثر داشتم، وی را بهترین گزینه برای ایفای نقش در این اثر دیدم و از این انتخاب راضی هستم.

وی در پایان افزود: دوست دارم مردمی که به دیدن این اثر می‌آیند نظرات،‌ انتقادات و پیشنهادات خود را بدهند تا در جهت پیشرفت کارهایم از آنها استفاده کنم.

گفتنی است؛ نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» به کارگردانی مهدی نعمتی و نویسندگی محمد چرم شیر از 1‌ تا 18‌ مرداد ‌ماه تماشاخانه استاد مشایخی هر شب به جز شنبه‌ها رأس 19:15 روی صحنه می رود.

عوامل این اثر عبارتند از :پیمان محسنی، میلاد رئیسی و شقایق جلینی در این اثر نمایشی بازی می‌کنند. همچنین احسان محسنی نظری تهیه کننده، صدف گودرزی دستیار کارگردان، مارال خدایاری منشی صحنه، مهدی نعمتی طراح صحنه، ریحانه خداویسی طراح لباس، مسعود بهرامی مدیر صحنه، فرزانه دشتی طراح پوستر، حسام پورجعفری عکاس، امید خسروی موسیقی، محمد جلیلوند روابط عمومی و حسن قدیمی برنامه ریز و مدیر تولید نمایش هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار