سخنگوی سازمان آتش نشانی به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

تصادف شبانه کامیون با 5 خودرو در خیابان کشاورز/ کامیون پس از برخود با ساختمان مسکونی متوقف شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد شبانه یک دستگاه کامیونت با 5 خودرو و منحرف شدن آن به سمت ساختمان مسکونی در خیابان کشاورز خبر داد.

تصادف شبانه کامیون با 5 خودرو در خیابان کشاورز/ کامیون پس از برخود با ساختمان مسکونی متوقف شد
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جزییات این حادثه گفت:ساعت 30:50 بامداد امروز حادثه خودرویی در خیابان سیمون بولیوار ، خیابان کشاورز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد:بلافاصله ایستگاه 94 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک دستگاه کامیونت به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی با 5 دستگاه خودرو پارک شده در خیابان شامل 2 دستگاه پراید، یک دستگاه پژو 206 ، یک دستگاه نیسان و یک دستگاه مینی بوس برخود کرده و در اداه وارد پیاده رو شده و پس از برخود با یک ساختمان مسکونی متوقف شده است.

وی افزود: در اثر برخود کامیونت با ساختمان مسکونی المک گاز ساختمان نشتی پیدا کرده بود اما خوشبختانه اهالی ساهتمان آسیبی ندیدند و تنها دچار ترس و دلهره شده بودند.

ملکی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از انجام اقدامات ایمن سازی ، محل را برای تشخیص علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند و عملیات خود را در ساعت 4:29 به پایان بردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، تصادف ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار