چرخساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هیچ گزارشی از سقوط شهاب در هیچ یک از استان‌های کشور دریافت نشده است

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تکذیب خبر سقوط شهاب در چند استان کشورگفت:تا این لحظه هیچ گزارشی از سقوط شهاب در هیچ یک از استان‌های کشور دریافت نشده است.

هیچ گزارشی از سقوط شهاب در هیچ یک از استان‌های کشور دریافت نشده است
چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اخباری که از روز گذشته در رسانه ها و فضای مجازی دنبال می شود، مبنی بر سقوط شهاب سنگ در چند استان کشور گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر سقوط شهاب سنگ درهیچ یک از استانهای کشور  دزیافت نشده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد:اخباری که در خصوص چنین خبری در رسانه ها منعکس می‌شود از جمله اعلام سقوط شهاب سنگ در استانهای قزوین،زنجان،همدان و البرز را سازمان امداد و نجات تکذیب می کند.

چرخساز خاطر نشان کرد: به هر حال دیدن شهاب سنگ در آسمان طبیعی است و احتمال دیده شدن شی نورانی (شهاب سنگ) در آسمان شب همیشه وجود دارد اما این موضوع به معنای سقوط شهاب سنگ نیست و تا این احظه نیز هیچ گزارشی در این خصوص دریافت نشده است.

گفتنی است، پس از شایعه سقوط شهاب سنگ در حوالی میدان آزادی تهران در شب گذشته و تکذیب آن از سوی سازمان اورژانس و آتش نشانی از نیمه های شب مجددا در رسانه ها خبری مبنی بر سقوط شهاب سنگ در چند استان دیگر کشور از جمله مرز 3 استان قزوین، همدان و زنجان و همچنین در قسمت بیابانی استان البرز منتشر شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
منم از تالش هستم كنار ساحل بوديم كه متوجه سقوط شي نوراني تو جنگل شديم
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۷:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
من حوالی غروب روز 5شنبه در کنار سفیدرود در شهر استانه اشرفیه (گیلان) مشغول ماهیگیری بودم که به وضوح سقوط شی نوارانی در حال متلاشی شدن (شهابسنگ) رو دیدم که به سمت اگه شتباه نکنم غرب در حال سقوط بود. دیگران هم شاهد سقوطش بودن.
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۱:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
ماچند نفرحدودساعت نه شب دراسمان تبریزهم دیدیم
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
از استان گیلان شهرستان تالش هستم برخورد شهاب سنگ در شهرستان تالش خودم باچشمام دیدم وحتی چندین نفر هم درهمسایگی ما دیدند وحوالی منزل ما درجنگل سقوط کرد نشسته بودم وتلویزیون میدیدم و یک دفعه یک شعی نورانی دمباله دارازاسمان ردشدو تکه تکه شدو حوالی منزل درجنگل سقوط کرد و چندتن هم دیدندازهمسایگان
آخرین اخبار