مرد جوان در دادگاه خانواده ؛

همسرم بخاطر خواندن زیاد حوادث روزنامه‌ها به همه چیز مشکوک است

مرد جوان وقتی دید که همسرش صفحه حوادث روزنامه ها را می خواند، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

همسرم بخاطر خواندن زیاد حوادث روزنامه‌ها به همه چیز مشکوک است
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرتب صفحه حوادث روزنامه ها را می خواند و اخبار حوادث را پیگیری می کند. این مساله در زندگی ما تاثیر زیادی گذاشته و همسرم به خاطر خواندن این مطالب افکارش منفی شده و نسبت به همه چیز شک دارد.

وی افزود:همیشه با من و همه دعوا دارد و به تمام حرف ها با دید منفی نگاه می کند، همسرم به خاطر همین نگاه های با شک و تردیدش، همه را از خود بیزار کرده و با خیلی از آشناهایمان دعوا کرده است. نسبت به همه بی اعتماد است و وقتی هم اعتراض می کنم و می گوید، صفحه حوادث روزنامه ها را بخوان و ببین چطور راحت و سریع چنین اتفاق هایی برای مردم می افتد.

مرد جوان ادامه داد:راستش از رفتارهای همسرم خسته شدم. بار آخر هم با خود من دعوا کرد و با ناراحتی هرچه دلش خواست به من گفت. برای همین تصمیم به جدایی از این زن گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی همسر او هم به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت هایش را بشنود پس از آن در خصوص این پرونده تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
امیر علی
۰۰:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
حقیقتش منم یه همچین مشکلی شبیه این خانوم دارم .بااین تفاوت که ازدواج نکردم و با دیدن و شنیدن و خواندن مطالب خیانت دختراو کارهایی که می کنن باعث بی اعتمادی به همه دخترا شده که نتونم با کسی ازدواج کنم . ای کاش که یه عده آدم کارهایی انجام نداده و نمیدادن که ذهنیت ن تنها من بلکه هزاران نفر ادم دیگه که این روزها داره تعدادشون بیشتر هم میشه و دامنگیر خیلی ها شده و داره میشه خراب نشه و علت طلاق و نابودی زندگی ها نشه ب امید روزی ک بی اعتمادی و خیانت جایی تو زندگی ها نداشته باشه
آخرین اخبار