همدان؛

دبیرخانه مبارزه با تب مالت در همدان ایجاد می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: با توجه به لزوم مقابله با بیماری تب مالت در استان همدان دبیرخانه مبارزه با تب مالت در همدان ایجاد می شود.

دبيرخانه مبارزه با تب مالت در همدان ايجاد مي شود.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در همایش منطقه ای بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان در همدان افزود: همکاری استان های منطقه غرب کشور برای مبارزه با بیماری تب مالت در وضعیت کنونی یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: در استان همدان نسبت به استان های مرزی این بیماری قابلیت کنترل بیشتری دارد اما آمارها حاکی از آن است که میزان شیوع این بیماری در این استان در حال افزایش استوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت امید به آینده را افزایش داده است تصریح کرد: دولت تدبیر و امید سه شاخص تعامل با جهان، احیای اخلاق و نجات اقتصاد را از مهمترین شعارها و محور برنامه های کاری خود قرارداده است.

الهی تبار با بیان اینکه دولت در دو سال گذشته از ظرفیت نخبگان کشور به خوبی استفاده کرد گفت: خوشبختانه مردم نیز از عملکرد دولت در ثبات و آرامش بخشی به کشور رضایت دارند.

وی آرامش و امنیت روانی را مهمترین ثمره طرح تحول نظام سلامت در کشور برشمرد و افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت با وضعیت نابسامان اقتصادی یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.