وزیر دفاع آمریکا در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا ضمن حمایت از توافق هسته‌ای مدعی شد: وزارت دفاع آمریکا به مقابله با چالش‌های ایران و داعش در منطقه پایبند است.

ادعای کارتر: آمريکا به مقابله با ايران و داعش در منطقه پايبند است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: "اشتون کارتر،" وزیر دفاع آمریکا در نشست کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا مدعی شد: وزارت دفاع آمریکا به مقابله با چالش‌های ایران و داعش در منطقه پایبند است.

وی گفت: این توافق گام مهمی است که نتیجه رهبری باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و دیپلماسی جان کری وزیر خارجه و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکاست. این توافق خوب است و مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای می شود و تردیدهای موجود در منطقه را از بین می برد. من از شما می‌خواهم از این توافق حمایت کنید. مذاکرات موفقیت آمیز درباره این توافق بخشی از سیاست خارجی و دفاعی ماست. 

وی در ادامه ادعا کرد، وزارت دفاع آمریکا به مقابله با دو چالش در منطقه یعنی ایران و داعش پایبند است. رویکرد استراتژیک وزارت دفاع آمریکا درخصوص این دو چالش همچنان به قوت خود باقیست و ما همچنان برای مقابله با هرگونه حمله ای به حضور نظامی و کمک به تقویت امنیت متحدان خود در منطقه بخصوص اسرائیل ادامه می دهیم تا آزادی کشتیرانی در منطقه خلیج فارس را تضمین کنیم و تاثیر ایران را مهار و داعش را طرد کنیم و در نهایت شکست دهیم. ما همچنین به افزایش توانایی های نظامی که امکان اجرای هر راهکاری را می دهد، ادامه می دهیم و به رئیس جمهور توصیه می کنم در صورتی که ایران به تعهدات خود براساس توافق هسته ای عمل نکرد، از هر راهکاری استفاده کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار