به
گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهزاد بزرگزاد با بيان اين
مطلب گفت: روزانه به طور میانگین 2500 الي 3 هزار تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار می شود که بيش از 30 درصد آن مزاحمت است.
وي افزود: با فرهنگ سازي و راه اندازي سيستم هاي
رديابي در سازمان آتش نشاني ميزان مزاحمت هاي تلفني نسبت به سال هاي گذشته كاهش
يافته است.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري
اصفهان تصريح كرد: بخش عمده اي از تماس ها نيز مشاوره تلفني است كه از سوي
كارشناسان سازمان آتش نشاني به شهروندان ارائه مي شود.
بزرگزاد با اشاره به تجهيز سازمان آتش نشانی به
سیستم اطلاعات ۱۱۸ خاطرنشان كرد: سازمان آتش نشانی از طریق GPS شهری کدپستی و آدرس
شماره های تلفن را با سامانه ۱۲۵ لینک نموده تا در صورت تماس با این سامانه موقعیت
دقیق تماس گیرنده مشخص شود تا امدادگران بتوانند در کمترین زمان ممکن خود را به
محل وقوع حادثه برسانند.
انتهای پیام/گ