بازیکن تیم فوتبال راه آهن کریستال گفت: در فوتبال ایران قرارداد‌های بازیکنان به موقع پرداخت نمی‌شود و باشگاه پرسپولیس هنوز طلب من را تسویه نکرده است.

علی عسگری: پرسپولیس به من بدهکار است

حمید رضا علی عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آمدنش به تیم فوتبال راه آهن کریستال بیان کرد: قبلا هم یک نیم فصل در اختیار این تیم بود و خوشحالم که دوباره به این باشگاه قدیمی فوتبال ایران بازگشتم شرایط امسال راه آهن تغییر کرده است و امیدواریم به روزهای خوب این تیم بازگردیم.

وی در  مورد پرداختی‌هایشان از سوی باشگاه راه آهن گفت: فعلا از پرداختی‌‌ها خبری نیست و با تحولات پیشامده شاید وضعیت بهتر شود.

 بازیکن تیم فوتبال راه آهن در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس به وی ابراز کرد: متاسفانه پرداخت ها در فوتبال ایران ضعیف است و هیچ فوتبالیستی  به حق خودش نمی‌رسد داستان پرسپولیس در فصل پیش بسیار مفصل بود و هنوز‌ بدهی من را پرداخت نکرده‌اند.

 علی عسگری درباره اسپانسری‌های موجود در ایران گفت: اسپانسری‌های ایرانی فقط روی پیراهن و شورت بازیکنان تبلیغ می‌کنند  و اصول حمایت از ورزش را رعایت نمی‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال یک تجارت است و همانطور که تیم‌های بزرگ جهل مثل بارسلونا از این راه  درآمد زایی می‌کنند امیدواریم با آمدن برندهای معتبر جهانی به ایران تحول عظیمی در بحث اسپانسرینگ صورت بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کریستال ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.