تبریز؛

توجه به مناطق کمتر توسعه یافته یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است

فرماندار اهر توجه به مناطق کمتر توسعه یافته را یکی اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید در جهت محرومیت زدایی از این مناطق عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  جوان  از تبریز؛عابدی در آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به  روستاهای اهر ، با تقدیر از تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم شرکت گاز استان در توجه ویژه به مناطق ارسباران و شهرستان اهر گفت: خوشبختانه با تعامل مثبت و همکاری بسیار خوب شرکت گاز استان شاهد به ثمر نشستن تلاشهای این شرکت در گاز دار کردن مناطق روستایی است.

وی، اظهار امیدواری کرد با تدبیر ویژه و اختصاص اعتبارات لازم تا رسیدن فصل سرما شاهد بهره برداری از طرح های گازرسانی به روستاهای این شهرستان در سالجاری باشیم.

فرماندار اهر ، افزود: با وجود صعب العبور بودن برخی مناطق کوهستانی، شرکت گاز توانسته به نحو شایسته به اکثر روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان بخصوص مناطق زلزله زده به نحو شایسته خدمت رسانی نماید.

فرماندار اهر همچنین با اشاره به موقعیت ویژه این شهرستان، در بخش معدن و صنایع تبدیلی و کشاورزی از شرکت گاز استنان خواست با تقویت گازرسانی به شهرستان برای طرح هایی که برای منطقه تأثیرگذار و اشتغالزا می باشد و از مهمترین آنها مس انجرد و اهک هیدراته است زیرساختهای لازم را برای تأمین گاز آنها فراهم نماید.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.