آیت الله نوری همدانی:باید نسبت به دشمنان دین اسلام هوشیاری کامل را داشته باشیم چرا که دشمنان درصدد تغییر چهره اسلام واقعی هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: آیت الله نوری همدانی در دیدار با امام جمعه مشهد و برخی از مسئولان استان خراسان رضوی اظهار کرد : یکی از وظایف مهم امروز برای ما معرفی چهره واقعی اسلام است که باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها و توان خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز روز سکوت و بی تفاوت بودن نسبت به مسائل نیست تصریح کرد: باید نسبت به دشمنان دین اسلام هوشیاری کامل را داشته باشیم چرا که دشمنان درصدد تغییر چهره اسلام واقعی هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند چراکه با ایجاد گروه‌های تکفیری، سلفی و داعش این نقشه را با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با انتقاد از کسانی که چهره اسلام را متفاوت از حقیقت معرفی می‌کنند گفت: اسلام با اهل خشونت و مستکبران در هر کجا که باشد مبارزه می‌کند و در حمایت از مظلوم با قدرت در صحنه می‌ایستد.

وی توجه ویژه به فرهنگ انقلابی را از اصول انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: متولیان و دست اندرکاران این عرصه باید به مسائل فرهنگی نگاه ویژه و همه جانبه ای داشته باشند.

آیت الله نوربی همدانی توجه به مسائل فرهنگی شهر مقدس مشهد را از مسائل مهم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به حضور بالای زائران داخلی و خارجی به این شهر مقدس، باید شهر مشهد معرف فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.