مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: ائمه جماعات نقش تاثیرگذاری در توسعه همه‌جانبه مناطق خود دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام داود نمازی در همایش ائمه جمعه استان اردبیل در سرعین با بیان اینکه ائمه جماعات نقش تاثیرگذاری در توسعه همه‌جانبه مناطق خود دارند، افزود: باید ائمه جماعات تلاش کنند تا زمینه حضور هر چه بیشتر مردم را در نمازهای جمعه فراهم آورند تا از این طریق بتوانیم شاهد توسعه معنوی در سطح استان‌های مختلف باشیم.

وی گفت: وزارت کشور با تعیین مشاور روحانی برای استانداران در استان‌های مختلف کشور نظرات روحانیون را پیگیری می‌کند تا شاهد توسعه و تعالی معنوی در جامعه باشیم.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت تصریح کرد: ایجاد ارتباط دوسویه بین امامان جمعه و وزارت کشور از اهداف اصلی وزارتخانه بوده به طوری که از یک سو نظرهای مشورتی این قشر به تصمیم‌گیران وزارتی منعکس و از سوی دیگر برنامه‌های مختلف وزیر و وزارتخانه هم به آگاهی امامان جمعه رسانده شود.

نمازی برقراری ارتباط دوسویه را عاملی مهم در رسیدن به اهداف مورد نظر دانست و گفت: انتظار می‌رود ائمه جمعه مشکلات و مسائل مختلف در استان‌های و شهرهای خود را مطرح کرده و با پیگیری‌های لازم در راستای رفع این مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.