گفت:برای ايجاد اشتغال و حمايت از کسانی که دارای درآمد پايين هستند و اقدام به سفر می کنند، تعدادی کمپ ايجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ سلطانی فردرسفر به استان کردستان گفت: با توجه به برنامه های انجام شده و ايجاد اشتغال در کردستان تلاش ما بر اين است که برای تکميل اماکن اقامتی، هتل ها و تاسيسات گردشگری برای سطوح مختلف درآمدی برنامه ريزی هايی انجام شود.

وی با اشاره بر لزوم بهره گيری از ظرفيت های استانی افزود: با استفاده از جاذبه های فرهنگی، تاريخی و مرمت و بازسازی آنها در راستای رونق گردشگری و ايجاد اشتغال بايد اقدامات موثری در استان صورت گيرد.

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری بیان کرد:با اختصاص حدود 95 ميليارد تومان 9 پروژه نيمه کاره از جمله مراکز اقامتی و هتل ها را در استان تکميل می شود. 

وی تاکيد کرد: برای ايجاد اشتغال و حمايت از کسانی که دارای درآمد پايين هستند و اقدام به سفر می کنند، تعدادی کمپ در شهرستان های استان پيش بينی شده که در مرحله اول در سنندج، بانه و مريوان اين کمپ ها برای اقشار کم درآمد ايجاد می شود.

سلطانی فر در پايان گفت: هدف اصلی ما ايجاد اشتغال، توسعه گردشگری و جذب گردشگر در منطقه کردستان است که دارای پتانسيل های خوب گردشگری است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.