به‌تازگی آقای Kevin Wang، مدیر تحقیق و پژوهش شرکت IHS Technology چین، در صفحه Weibo خود اعلام کرده که تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون سری 820 برای استفاده در گوشی‌های هوشمند کاملا امن و مناسب است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال جاری خبرهای بسیار زیادی از مشکل داغ شدن بیش از حد تراشه اسنپدراگون 810 منتشرشد. حتی به‌تازگی نیز، شایعه شده که اسنپدراگون 820 با این مشکل همانند اسنپدراگون 810 مواجه خواهد بود و به‌ کاربران هشدار داده شد که تا معرفی اسنپدراگون 830 منتظر بمانند.



ازدهاي خاموش!


 اما طبق خبر آقای وانگ، چهار هسته‌ سفارشی و معماری پردازش 14 نانومتری که در اسنپدراگون 820 به‌کار گرفته شده است، از داغ شدن بیش از حد این پردازنده جلوگیری خواهد کرد.


ازدهاي خاموش!

در اوایل ماه نیز یک تحلیل‌گر چینی در صفحه‌ Weibo خود، پستی را منتشر کرد که در آن گفته بود کوالکام، پردازنده‌ جدید خود را تا قبل از ماه دسامبر ارایه نخواهد کرد. هم‌چنین این فرد مدعی شده است Xiaomi Mi 5 اولین محصولی خواهد بود که با این تراشه در ماه مارس سال آینده ارائه می‌شود. در همان ماه، Asus PadFone S2 با اسنپدراگون 820 نیز معرفی خواهد شد. به‌علاوه، سونی و HTC در تلاش‌اند تا محصولات جدیدی را با این تراشه روانه بازار نمایند.


ازدهاي خاموش!


خود کوالکام نیز مدعی است که چیپست جدیدش به‌ آسانی داغ نخواهد شد، ادعایی که صحت آن فقط با استفاده از پردازنده اسنپدراگون 820 در محصولات جدید مشخص خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار