مربی قرمزپوشان پایتخت با حضور در خانه ملت گفت: خوشحالم از اینکه این افتخار نصیب من شد تا در خانه بزرگ و قدرتمند ملت ایران حضور پیدا کنم.

برانکو: با حضور در مجلس خواستم بیشتر با سیاست‌های ورزش ایران آشنا شوم/ به آینده پرسپولیس بسیار امیدوارمبرانکو ایوانکویچ سر مربی کروات پرسپولیس که به دعوت سید شریف حسینی عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون ورزش به خانه ملت آمده بود، در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، این نشست را بسیار مثبت و افتخارآمیز دانست.

وی بیان داشت: بسیار خوشحالم که این افتخار نصیب بنده شده تا در خانه بزرگ و قدرتمند ملت ایران حضور یابم، خانه‌ای که تمامی سیاست‌ها در آن شکل می‌گیرد و کمتر کسی افتخار حضور در آن‌را دارد.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: طبیعتا بنده ورزشکارم و نه یک سیاستمدار، امروز هم در این جلسه موضوع بحث ما با آقای حسینی توسعه ورزش بود.

ایوانکویچ در ادامه افزود: در این جلسه راه‌ها و مسائلی که منجر به توسعه ورزش می‌شد و همچنین تجربیات بنده را راجع به توسعه ورزش در کرواسی بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: بنده با حضور در مجلس و این جلسه می‌خواستم بیشتر با سیاست‌های ورزش در ایران آشنا شوم، زیرا وظیفه خود می‌دانم که تجربه و علمم را با استفاده از ویژگی‌های ایرانی انطباق داده و در اختیار ورزشکاران و مجلس قرار دهم.

سرمربی پرسپولیس با تاکید بر اینکه به آینده پرسپولیس بسیار امیدوار هستم، خاطرنشان کرد: اما در این جلسه ما حداقل صحبت را در رابطه با پرسپولیس داشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دعوت ، مربی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
مرد دوست داشتنی است این برانکو. خونگرم است.
آخرین اخبار