مجموعه فلش‌کارت‌های آموزشی «حکیم یار» برای گروه سنی کودکان 5 تا 11 سال امروز با حضور معاون طب سنتی و اعضای انجمن علمی طب سنتی ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان محمود خدادوست در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: بیشترین پیام طب سنتی ایرانی، حفظ تندرستی و اصلاح سبک زندگی است و امروزه بار بیماری‌های مزمن در کشور بسیار قابل توجه است و طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت مهمترین علت بسیاری از مشکلات بیماری‌های مزمن و غیرواگیر سبک زندگی نادرست است.

وی با بیان این که در پیام‌های طب‌سنتی ایرانی، اصلاح سبک زندگی در اولویت برنامه‌های طب ایرانی است، گفت: امروز با همکاری انجمن علمی طب سنتی ایران از مجموعه‌هایی که در اصلاح سبک زندگی کمک کننده خواهد بود رونمایی شد.

وی با بیان این که باید سبک زندگی را از سنین پایین شروع کنیم، گفت: مجموع فلش‌کارت‌های آموزشی «حکیم یار» به زبان ساده سبک زندگی سالم را براساس آموزه‌های طب سنتی ایران و آموزه‌های اسلامی ترویج می‌دهد.

معاون طب سنتی اظهار امیدواری کرد با گنجاندن این آموزش‌ها در سیستم شبکه های بهداشتی درمانی  کشور ، آموزش‌های بلوک‌های بهورزی و نیز در کتاب‌های مدارس بتوانیم به اصلاح سبک زندگی مردم براساس آموزه‌های طب ایرانی و اسلامی و آموزه‌های اسلامی و ایرانی کمک نماییم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فلش کارت ، آموزش ، حکیم یار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.