خرمگاه:

مدعی بودن به ضرر نفت است

مربی تیم فوتبال نفت تهران مدعی بودن را دلیل دشواری کار این تیم در فصل جدید می‌داند.

خرمگاه: مدعی  بودن به ضرر نفت استمحمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل درخشش تیم نفت در لیگ چهاردهم در فصل جاری حریفان، به عنوان مدعی جدی به نفت نگاه می‌کنند و با تمام توان مقابل ما حاضر خواهند شد این موضوع سبب دشواری کار ما در فصل جدید لیگ برتر می‌شود.
 
وی در خصوص نقل و انتقالات تیم نفت عنوان کرد: هر چند در ابتدای یارگیری به دلیل برخی مسائل عده‌ای از بازیکنان خود را از دست دادیم ولی در ادامه با جذب نفرات با کیفیت این خلا را پوشش داده و می‌توان گفت باشگاه نفت از لحاظ داشتن بازیکنان خوب با مشکلی مواجه نیست.
 
خرمگاه افزود: به دلیل این که بازی‌های فصل گذشته برای تیم نفت دیر به پایان رسید تا حدودی از آماده سازی عقب افتادیم ولی با درایت عوامل فنی و مدیریتی باشگاه این ضعف به خوبی جبران شد و اکنون تا حدودی از آماده سازی عقب افتادیم  ولی با درایت عوامل فنی و مدیریتی باشگاه این ضعف به خوبی جبران شد و اکنون تا حدود زیادی برای شرکت در لیگ برتر به آمادگی رسیده‌ایم.
 
مربی تیم فوتبال نفت درباره فصل جدید لیگ برتر  بیان کرد: اکثر تیم‌ها نسبت به فصل گذشته به جذب بازیکنان جوان و شاخص تقویت شده‌اند ستاره‌ها بین تیم‌ها پخش شده و این موضوع سبب ارتقای کیفیت فنی  لیگ در فصل پانزدهم خواهد شد.
 
وی درباره نخستین دیدار نفت مقابل تراکتور‌سازی اظهار کرد: مسائل به وجود آمده در دیدار فصل گذشته این 2 تیم سبب ایجاد حساسیت خواهد شد امیدوارم  این موضوع سبب لطمه خوردن کیفیت فوتبال تراکتور و نفت نشود و 2 مدعی لیگ برتر از نخستین هفته تماشاگران را از دیدن دیداری مهیج به وجود آوردند.
 
خرمگاه در پایان اشاره کرد: باید از زحمات  مجموعه مدیریتی و کمیته نقل و انتقالات باشگاه به دلیل عملکرد قابل توجه  در این مدت تشکر کرد.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، تراکتور ، تیم ، فصل ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار