سخنگوی دولت گفت: هنوز تحریم‌ها لغو نشده و ما بلافاصله نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم و یک دوره معقول و محدودی را می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی بتوانیم نسبت به مطالبات به حق مردم پاسخگو باشیم تا آثار مثبت را پس از تحریم در زندگی خود احساس کنند.

نمود آثار مثبت پس از تحریم در زندگی مردم زمان‌بر استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه که در روز سه‌شنبه 6 تیرماه در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه علی‌رغم بهبود تعاملات بین‌المللی و فراگیر شدن زمزمه لغو تحریم‌ها گفته شده که مردم انتظار بهبود معیشت اقتصادی را نداشته باشند، اظهار داشت: استمرار تحریم‌ها منجر به این شده که مردم در مضیقه باشند و قطعا این تحریم‌ها برطرف خواهد شد و به تناسب آن نیز مردم باید بهبود را احساس کنند. این سخن طبیعی است، چرا که هنوز تحریم‌ها لغو نشده و ما بلافاصله نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم و یک دوره معقول و محدودی را می‌طلبد تا با برنامه‌ریزی بتوانیم نسبت به مطالبات به حق مردم پاسخگو باشیم تا آثار مثبت را پس از تحریم در زندگی خود احساس کنند.

وی درباره قانونی بودن افزایش قیمت خودرو نیز تصریح کرد: اگر فرآیند جدید افزایش قیمت خودرو به وجود آید، شورای رقابت وارد عمل شده و وظایف خود را انجام خواهد داد.

سخنگوی دولت همچنین درباره استیضاح‌های مطرح شده در مجلس و تفسیر آن در روابط با دولت، اظهار کرد: استیضاح هیچگونه تاثیری در روابط دولت با مجلس ندارد و همچنان روابط این دو قوه صمیمانه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سخنگو ، دولت ، محدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار