در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 48 واحد رشد کرد و در نیمه کانال 66 هزار واحدی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان فصل مجامع و اجرایی شدن آرام مفاد توافق نامه به همراه شنیده شدن خبرهایی از نامه دولت برای حمایت از دولت امروز از تا حدودی از نوسان تالار شیشه‌ای کاسته شد و انتظار می رود سیر صعودی در زوها آتی در تالار بورس ادامه داشته باشد.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 48  واحد رشد کرد و در کانال 66 هزار و 489 واحدی متوقف شد. 

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 485 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به  یک میلیارد و 92 میلیون و 879 ریال رسید و در 35 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نماد حکشتی، وتجارت، وبصادر، خدرو، مبین با روند مثبت و نماد شاراک، وبشهر با روند منفی به کار خود پایان دادند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز نمادهای پارس خودرو، ایران خودرو، گروه بهمن، پتروشیمی مبین، بانک صادرات ایران، س.نفت و گاز پتروشیمی تامین، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کاهش ارزش را تجربه کردند.


شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با افزایش 19 واحدی به 26 هزار و 545 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با افزایش 24 واحدی به 10 هزار و 207 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با رشد 20 واحدی به 8 هزار و 751 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند مثبت 93 واحدی به 75 هزار و 662 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 3 واحدی به 47 هزار و 641 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند صعودی 326  واحدی به 139 هزار و 240 واحد رسید.

به گفته برخی کارشناسان بازارسرمایه برای رسیدن به روزهای اوج نیازمند زمانی بلند مدت برای رشد است و در این زمان سهامداران باید در معاملات بازار صبر و حوصله کافی را به خرج دهند و از رفتارهای هیجانی در روند معاملات برهیزند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار