مدير کميته امداد شهرستان دورود گفت: 53 نفر از دانش آموزان تحت حمايت کميته امداد شهرستان دورود به اردوهاي فرهنگي-تربيتي با هزينه اي بالغ بر 84 ميليون 520 هزار ريال اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسدي افزود: اين اردوها به صورت فرا منطقه اي براي 20 نفر از دانش آموزان تحت حمايت به مقصد استان گيلان و 35 نفر از دانش آموزان تحت حمايت به مقصد شهرستان خرم آباد به مدت 4 روز به صورت رايگان برگزار شده است.

وي افزود: يکي از رسالت هاي مهم کميته امداد امام خميني (ره) بحث توانمندسازي فکري و فرهنگي مي باشد که در اين راستا ارائه خدمات فرهنگي و برگزاري اردوهاي منطقه اي و فرا منطقه اي براي مددجويان و فرزندان آنها امري لازم و ضروي مي باشد تا از اين طريق با آداب و رسوم مناطق مختلف و فرهنگ هاي بومي و محلي آنها آشنا شوند.

مدير کميته امداد شهرستان دورود گفت : جهت عملياتي نمودن فرامين مقام معظم رهبري در راستاي سرمايه گذاري فرهنگي و تعالي فکري خانواده هاي تحت حمايت، کميته امداد اقدامات شايسته اي در زمينه برگزاري کلاس هاي قرآني، اخلاق اسلامي، اردوهاي فرهنگي تربيتي انجام داده که اين امر تاثيرات به سزايي در ارتقاي سطح علمي و فرهنگي خانواده ها ايجاد نموده است.

اسدي گفت: هدف نهايي کميته امداد تنها تامين اقتصاد خانواده ها نيست و مسائل فرهنگي و اجتماعي خانواده ها را نيز مد نظر داشته و در اين خصوص با آموزش هاي رايگان و برگزاري اردوهاي زيارتي و سياحتي به صورت منطقه اي و فرا منطقه اي باعث ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين آنان شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.