سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باشگاه سپاهان مشکل مالی خود را با مذاکراتی که با سازمان لیگ داشت حل کرد.

خوروش: مشکل مالی سپاهان با سازمان لیگ برطرف شدرسول خوروش در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره ثبت قرارداد بازیکنان با توجه به بدهکار بودن باشگاه بیان کرد: این مساله از طریق رایزنی با سازمان لیگ برطرف شده است و امور مالی باشگاه سپاهان در صحبت‌هایی که با امور مالی سازمان لیگ داشته است، توانست نظر مساعد آنها را جلب کند و قراردادهای بازیکنان به ثبت برسد.
 
وی در ادامه در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز کرد: سیاست باشگاه بر حفظ شالکه اصلی تیم بود و در چند پست به خدمت گرفتیم و امیدواریم بتوانیم با این تیم از عنوان قهرمانی فصل گذشته دفاع کنیم.
 
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد بسته شدن لیست تیم عنوان داشت: هنوز دو جای خالی در لیست ما وجود دارد و می توانیم یک بازیکن خارجی و بازیکن لیگ برتری به تیم اضافه کنیم و در هر زمان که در تیم نیاز شد قطعا با بازیکنان دیگری مذاکره خواهیم کرد.
 
خوروش در پایان درباره بازی هفته اول تیم فوتبال سپاهان مقابل تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار داشت: استقلال اهواز تیم بسیار جوان و با انگیزه‌ای است و بازیکنان خوبی را به تیم  خود ملحق کرده است و فکر می کنم کار سختی را در نخستین بازی لیگ در پیش داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خوروش ، سپاهان ، انتقالات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار