تسهیلات ویژه پیام نور برای رتبه های زیر 2 هزار

رئیس دانشگاه پیام نور از تسهیلات ویژه این دانشگاه برای رتبه های برتر کنکور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلک رئیس دانشگاه پیام نور در نشست خبری عنوان کرد: دانشگاه پیام نور رتبه‌های زیر دو هزار را جذب می‌کند و تسهیلاتی شامل کمک هزینه عتبات، معرفی نامه جهت اخذ وام بانکی،(خرید خودرو، وام ازدواج و. . . ) هم برای دانشجویان و هم برای خانواده‌های آنها، اجازه تحصیل این دانشجویان در دو رشته تحصیلی برای نخبگان و برای افرادی که در کشورهای دیگر هستند، امکان انتخاب رشته در هر یک از مراکز ، تغییر رشته آزاد ، بدون هیچ محدودیتی یا انتخاب محل آزمون در هر مکان و کمک هزینه تمام شهریه را فراهم می‌کند.

وی در خصوص پایگاه‌های مختلف در دیگر نقاط جهان بیان کرد: این دانشگاه در تلاش است که در کل کشور به خصوص فراتر از مرزها، پایگاه‌هایی قرار دهد که دانشجویان در کنار خانواده بوده و کاهش هزینه صورت گیرد. 

رئیس دانشگاه پیام نور  در خصوص شهریه‌ها بیان کرد:شهریه دانشجویی 250 تا 300 هزار تومان است که اگر بدون کمک هزینه هم باشد، در 8 ترم حدود 2 میلیون و 400 یا 500 هزار تومان می‌شود. 

سرلک در خصوص امتحانات پیام نور افزود: سوالهای این دانشگاه از مرکز آزمون می‌آید که سرفصل‌ها به صورت استاندارد است. این سوالها در راستای استخدام و تحصیل دانشجو است و امتحانات به دو صورت میان‌ترم و امتحان نهایی اجرا می‌شود که امتحانات میان ترم برای دانشجویان الزامی نمی‌باشد. 

وی در مورد دانشجویان شاغل و خانه‌دار بیان کرد: حضور و غیاب دانشجویان اجباری نیست. 

رئیس دانشگاه پیام نور  در خصوص شیوه پذیرش دانشجو عنوان کرد: ما به سه صورت پذیرش داریم که دانشجو از طریق کنکور مجاز به انتخاب رشته است، بدون آزمون (بر مبنای سوابق تحصیلی و فراگیر) و همانطور که آگاه هستید، دو سه سال این شیوه فراگیر حذف شده بود ولی در پی آن هستیم که شیوه فراگیر اجرا شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش  ما بر مبنای توسعه علم و دانش و ایجاد مکانی امن برای دانشجو و خانواده وی و در نهایت علاقه فردی دانشجو به رشته مورد نظر است. 


انتهای پیام/  

برچسب ها: پیام نور ، شهریه ، وام ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار