نماینده مردم آمل در مجلس گفت: یکی از مشکلات کارکنان بهزیستی کم بودن حقوق و مزایا است و انتظار می‌رود کمیسیون اجتماعی مجلس با بررسی مجدد طرح افزایش حقوق کارکنان بهزیستی اقدام عملی انجام دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی آمل، افزود: اقدامات انجام گرفته در مجلس برای حوزه بهزیستی کافی نبوده و باید اقدامات مناسب ‌تری در این راستا انجام شود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات کارکنان بهزیستی کم بودن حقوق و مزایای این عزیزان است و انتظار می‌رود کمیسیون اجتماعی مجلس با بررسی مجدد طرح افزایش حقوق کارکنان بهزیستی اقدام عملی انجام دهد.

نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی با وجود مشقت کار و ازدحام فعالیت آنان بسیار ناچیز و فراخور زحمات ایشان نبوده که باید حمایت های لازم در این راستا صورت گیرد.

وی، ادامه داد: امید داریم که در آینده ای نه چندان دور و با پیگیری های رییس سازمان بهزیستی کشور نسبت به افزایش حقوق و یا در نظر گرفتن حق سختی کار شایسته و مکفی برای کارکنان بهزیستی اقدامات لازم صورت گیرد.

یوسفیان ملا تصریح کرد: گستره فعالیت‌های سازمان بهزیستی بسیار وسیع است و اجرای این اقدامات نیازمند کمک‌های خیران بوده و لازم است فرهنگ‌سازی‌های لازم برای جلب مشارکت‌های بخش خصوصی با این مراکز انجام شود.

وی ادامه داد: بهزیستی در مسیر حرکت خود نیازمند حمایت بیشتر مردم و به ویژه افراد خیر و انسان‌دوست بوده و بخش مهمی از طرح‌های بهزیستی نیاز به کمک و مشارکت خیران دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی در راستای رفاه مددجویان در جامعه از شیوه افزایش آگاهی مردم از مقوله بهزیستی و رفاه اجتماعی و ضرورت مشارکت آن ها به منزله یک وظیفه انسانی، دینی و اجتماعی برای مساعدت به نیازمندان جامعه، جلب مشارکت مادی و معنوی عمومی به منظور رفع نیازهای محرومین و انجام امور عام‌المنفعه و خیریه در جامعه گام های شایسته ای بردارد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.