مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: منافقین با چراغ سبز آمریکا و پشتیبانی‌های صدام همه نیروهای خود را از اروپا برای حمله به ایران جمع کرد، اما آن‌ها تانک‌های چرخدار برزیلی و 5 هزار نیرو در مرصاد سیلی خوردند.

سردار سرتیپ "محمدعلی آسودی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عملیات "مرصاد" و پیروزی رزمندگان اسلام عنوان داشت: منافقین با چراغ سبز آمریکا و پشتیبانی‌های صدام همه نیروهای خود را از اروپا برای حمله به ایران جمع کرد، اما آنها با تانک‌های چرخدار برزیلی و 5 هزار نیرو در "مرصاد" سیلی خوردند.


وی با اشاره به قطعنامه 598 و تشریح ابعاد مختلف آن و جنگ روانی غرب ضد جمهوری اسلامی ایران در آن دوران و اتفاقات پس از پذیرش قطعنامه گفت: در روز 29 تیرماه صدام از چند محور از جمله "کوشک"، "طلائیه"، "میمک"، "مهران" و "سومار" حمله کرد اما پاسخ دندان‌شکنی از رزمندگان اسلام دریافت کرد و در مدت کوتاهی ارتش بعث تا آن طرف مرز عقب رانده شد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: صدامیان طراحی کرده بودند که با کمک منافقین و نیروهای آنها در تهران حکومتی را برپا کنند و لذا "تانک‌های برزیلی چرخدار " منافقین تلاش کردند تا با عملیات به اصطلاح "فروغ جاویدان" از کرمانشاه عبور کنند که در منطقه "تنگه مرصاد" رزمندگان اسلام آنها را غافلگیر و عده‌ای از آن‌ها را به درک واصل و عده‌ای را اسیر و مجروح کردند و منافقین وطن فروش سیلی سختی خوردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع ثابت کرد که آمریکا یک دروغگوی بزرگ بین‌المللی است و ثابت شد که آمریکا و بعثیون صادق نیستند و ملت ایران تا پایان جنگ با حضور پرشور خود پیروزی را برای میهن اسلامی رقم زدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار