رودهن؛

امپراطوری رسانه نظام سلطه دنبال تغییر چهره استکبار جهانی است

امام جمعه رودهن گفت: استکبار جهانی امپراطوری رسانه نظام سلطه را در دست دارد و هدفشان تغییر چهره دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مدیح با بیان اینکه چهره دیپلماسی ایران اسلامی تعامل عزت مندانه با دنیاست گفت: ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردی بود که به این راحتی ها بدست نیاوردیم و خون های زیادی پای آن دادیم.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: ملت شهید پرور ایران اسلامی با تجربه یک قرنی خود همواره آمادگی خود را برابر توطئه دشمنان و آمریکا که در راس استکبار جهانی است اعلام کرده‌اند.  

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه استکبار جهانی امپراطوری رسانه نظام سلطه را در دست دارد ، اضافه کرد : دنباله های داخلی نظام رسانه ای سلطه ، هدفشان تغییرچهره استکبار جهانی دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی ایران هستند .

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت: بعد از توافق وین نباید خیال کرد که آنها اصلاح شده اند و می توان به آنها اعتماد کرد ، زیرا این نوع نگرش تنها یک توهم است و در دراز مدت به ملت ایران صدمه می زند.

انتهای پیام /ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.