کاپیتان تیم ملی والیبال ایران معتقد است، سروقامتان کشورمان در رقابت‌های جام جهانی برابر تیم‌های ایالات متحده آمریکا و لهستان، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان سعید معروف در تمرین امروز تیم ملی والیبال که در سالن مجموعه ورزشی پیکان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات پرفشاری داشتیم که 15 روز استراحت خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. تصمیم خیلی خوبی بود که تیم ب در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و ما بتوانیم استراحت کنیم. روزهای ابتدایی تمرینات سخت است و بیشتر کارهای بدنی انجام می‌دهیم تا به شرایط عادی قبلی باز گردیم.  

وی افزود: مسیر جام جهانی، راه بسیار دشواری است و 11 مسابقه در 15 روز داریم اما این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و همه تیم‌ها با این شیوه و این جدول رقابت خواهند کرد.  

معروف اضافه کرد: امیدوارم در جام واگنر لهستان و دیدارهای تدارکاتی در روسیه به آمادگی ما کمک کند و در شرایط مسابقه قرار بگیریم و در جام جهانی به مشکلات همیشگی در آغاز هر جامی برنخوریم و با برد شروع کنیم. مسابقات روزهای اول برای ما خیلی تعیین کننده است و امیدوارم با پیروز پیش برویم.  

وی ادامه داد: مقابل لهستان و آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم اما از هم‌اکنون نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، چون جام جهانی شیوه خاصی برای برگزاری دارد و آماده بودن از نظر بدنی اهمیت زیادی در آن دارد.  

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره شانس صعود این تیم به المپیک ریو، گفت: مسابقات جهانی ژاپن نخستین مرحله کسب سهمیه المپیک ریو است، پس از آن یک انتخابی دیگر هم داریم. هدف والیبال ایران گرفتن سهمیه در بزرگترین رویداد ورزشی جهان است اما تیم‌های دیگر هم با آمادگی کامل در آن شرکت می‌کنند و کار آسانی نداریم.  

وی افزود: باید روی مسابقات خود تمرکز بیشتری داشته باشیم تا اگر بتوانیم در جام جهانی ژاپن سهمیه بگیریم. هدف والیبال ایران، جبران ناکامی دوره قبل و صعود به المپیک است تا برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کنیم.  

معروف در پاسخ به پرسشی مبنی بر درخواست ملی‌پوشان از مسئولان پاسخ داد: صحبت درباره این موضوعات دیگر بی‌معناست. فعلاً تمرکز فدراسیون و بازیکنان روی مسابقات انتخابی المپیک است. درباره حواشی به موقع صحبت کرده‌ایم.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.