نائب رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: با توجه به اینکه از 22 مهر ماه تا 18 آبان به عنوان ماه استاندارد و کیفیت مطرح شده بر آن هستیم که در این سه ماهه به صورت فشرده برای راهبرد کیفیت سطح کلان متمرکز شویم.

برنامه‌های کیفیت در برنامه توسعه کمرنگ بوده استبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید شکر خدایی نائب رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران در همایش ملی کیفیت با رویکرد استانداردسازی اظهارداشت: سازمان حمایت استاندارد به عنوان قدیمی‌ترین سازمان در خاورمیانه در قالب یک کنفرانس سه روزه به عنوان کنفرانس بین‌المللی کیفیت برای راه برد ملی کیفیت تشکیل شد.

وی افزود: به دلیل اینکه برنامه‌های کیفیت در برنامه توسعه کمرنگ بوده امیداریم بتوانیم با تدوین سر فصل‌های توسعه ششم مورد استفاده قرار دهیم.

شکر خدایی تصریح کرد:  امروز متمرکز هستیم در واکاوی مشکلات استاندارد از نظر مدیریت کیفیت در بخش خصوصی به مشکلات نگاه کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه از 22 مهر ماه تا 18 آبان به عنوان ماه استاندارد و کیفیت مطرح شده بر آن هستیم که در این سه ماهه به صورت فشرده برای راهبرد کیفیت سطح کلان متمرکز شویم و بتوانیم راه بردهای جزیی را تشکلات وابسته به اتاق بازرگانی و برخی از محصولات کشاورزی و همچنین نفت و گاز را بررسی کنیم


انتهای پیام/ 
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار