همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به کردستان، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سنندج با حضور سید محمدعلی شهیدی محلاتی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و جمعی از مسوولان استانی احداث شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان درحاشیه این افتتاحیه  گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سنندج در زمینی به مساحت 20 هزار متر در 10 هزار متر مربع مفید در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه ایثارگران کردستان احداث شده است.

محمدسلیمانی افزود:این مجتمع شامل سه هزار و 500 متر فضای توانبخشی، پنج هزار و 655 متر فضای ورزشی و هزار متر فضای رستوران در سه طبقه احداث شده است.

وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سنندج در مجموع شامل استخر شنا، جکوزی، سالن ورزشی چند منظوره، آمفی تئاتر، تاسیسات و فضای اداری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان درپایان گفت: در مجموع 13 میلیارد تومان برای ساخت این مجتمع فرهنگی، ورزشی هزینه شده است که بخشی از این اعتبارات از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و مابقی آن از اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.