روشنایی:

رستگار 2 سال دیر استعفا داد/ جناب رییس وقت رفتن ژست قهرمانانه نگیر

دبیر سابق کمیته آموزش اتحادیه جودو آسیا گفت: در زمان ریاست رستگار جودو کشور در همه رده‌ها تنزل زیادی کرد و رستگار 2 سال دیر اقدام به کناره گیری کرد.

حسن روشنایی دبیر سابق کمیته آموزش اتحادیه جودو آسیا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بالاخره روزی که جامعه جودو منتظر‌ش بود فرا رسید و با توجه به فشاری که شرایط برای رستگار به وجود آورده مجبور به استعفا شد ولی می‌خواهم به رستگار بگویم که 2 سال دیر اقدام کردی و همانطوری که در انتهای آخرین بیانیه که بعد از استعفای خودتان نوشته‌اید، شما باید از ابتدا هم به دنبال مسائل علمی و دانشگاهی می‌رفتید.

روشنایی در خصوص وعده‌هایی اجرایی  نشده رستگار بیان کرد: رستگار قول و قرارها و وعده‌های زیادی را به جامعه جودو  داد که نتوانست از عهده آن‌ها بر بیاید و حتی به صحبت‌ها و نصحیت‌های بزرگترها، دلسوزان و پیشکسوتان جودو گوش نداد و باعث شد که حواشی زیادی در این ورزش المپیکی به وجود بیاید.

وی در ادامه افزود: متاسفانه جایگاه جودو کشور در زمان مدیریت ایشان در رده‌‌های مختلف بسیار تنزل داشت و این‌ها همه در عدم توانایی او در اداره فدراسیون جودو بود.

دبیر سابق کمیته آموزش اتحادیه جودو آسیا اظهار داشت: پس با این وجود موقع رفتن جایز نیست ژست قهرمانانه بگیرد و گناه را برگردن وزارت خانه یا افراد دیگری بیاندازی چون شما توانایی  نداشتی بین اعضای داخلی فدراسیون که توسط خود شما انتخاب شدند وفاق و همدلی ایجاد کنی و حتی با نائب رئیس هم نتوانستی یک دل باشی چه برسد به جامعه بزرگ جودو و ثمره آن این شد که امروز مجبور به استعفا شدن ولی چرا آنقدر دیر؟

دبیر اسبق جودو عنوان کرد: حداقل با خودمان رو راست باشیم چون قول و قرارها و وعده‌های بزرگ، انسان‌های بزرگ می‌طلبد.

روشنایی در پایان خاطر نشان کرد: من قصد تخریب شخصی را ندارم و به قول معروف "مردی نبود فتاده را پای زدن" و برای رستگار در جایگاه  علمی و دانشگاهی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر شخصی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می شود بتواند جودو را از این منجلاب بیرون بیاورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روشنایی ، جودو ، رستگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار