امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم کردستان در استقبال از دولت دکتر روحانی حماسه ای دیگر خلق کردند و بهترین استقبال کشوری را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج : ماموستا عبدالرحمن خدایی روز یکشنبه با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به استان کردستان گفت: استان کردستانی استانی غنی از لحاظ منابع خدادادی بوده و اهالی این استان با سابقه دیرینه تاریخی، آداب و سنن غنی و فرهنگ متعالی خویش، نقش ویژه ای در تعالی و عزت ایران اسلامی در طول تاریخ ایفا کرده اند.

وی افزود: مردم کردستان همانطور که در انتخابات سال 92 بیشترین آرا را به دولت دکتر روحانی دادند در استقبال از وی نیز حماسه ای دیگر خلق کردند و بهترین استقبال کشوری را به خود اختصاص دادند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در سال 88 به استان کردستان زمینه ساز تحولات عظیمی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در استان شد و امیدواریم سفر دکتر روحانی و هیات همراه به استان نیز بار دیگر بارقه های امید را در دل کردستانی ها روشن نماید.

ماموستا خدایی درپایان گفت: بدون شک مشکل بیکاری و معیشت از جمله مشکلات عمده و دغدغه های اصلی مردم استان به ویژه خانواده هایی است که چندین جوان تحصیلکرده دارند لذا انتظار می رود با درایت و تدبیر اندیشیده شده از سوی مسوولان ارشد اجرایی کشور و مدیریت صحیح و منسجم استانی، شاهد رفع بخش عظیمی از این دغدغه بزرگ باشیم.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.