کتابخانه سیار روستایی در ۲ بخش مرکزی و کهک و کتابخانه پستی نیز در جعفرآباد برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در استان قم فعالیت می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم :ربانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از فعالیت کتابخانه سیار روستایی خبر داد و گفت: کتابخانه سیار روستایی در روستاها به عضویت کودکان و نوجوانان اقدام می‌کند و پس از عضویت در روستاها حضور یافته و کتاب‌ها را به دانش آموزان تحویل می‌دهد.

ربانی گفت: کتابخانه پستی با عضویت کودکان و نوجوان با توجه به گروه سنی آنها کتاب‌های مناسب را پست می‌کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افتتاح مجتمع بین المللی آفرینش‌های دینی و مذهبی تا پایان سال جاری خبر داد .

ربانی با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی افزود: این جشنواره در دو بخش رقابتی و جنبی برگزار می‌شود که در بخش رقابتی مربیان فرهنگی، هنری، ادبی، تمامی کارکنان کانون و قصه‌گویان آزاد داخلی و خارجی می‌توانند شرکت کنند، بخش جنبی جشنواره  نیز به قصه‌گویی پدربزرگ‌ها، مادر بزرگ‌ها و معرفی و تجلیل از مروجان قصه‌گویی اختصاص یافته است.

وی گفت: در مرحله‌ی اول شرکت کنندگان در جشن قصه گویی مراکز، توسط مربیان فرهنگی مرکز ارزیابی شده و برگزیدگان جهت رقابت در مرحله‌ استانی جشنواره که در مهرماه برگزار خواهد شد به دبیرخانه‌ی ستاد معرفی می‌شوند.

 مرحله بین‌المللی جشنواره قصه‌گویی پس از داوری و اعلام اسامی راه‌ یافتگان پایانی همزمان با شب یلدا در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کتابخانه ، سیار ، روستایی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.