عضو فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت گفت: انتخابات اعضای کمیسیون ویژه هسته‌ای در اولین یکشنبه بعد از تعطیلات مجلس برگزار خواهد شد.

انتخابات كميسيون ويژه بررسی «برجام» 18 مرداد برگزار می‌شود/ جلسه مشترک دو فراكسيون اصولگرا برای ارائه ليست مشترك 15 نفره"سیدحسین نقوی‌حسینی" عضو فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرايان برای انتخاب اعضای کمیسیون ویژه در حال مشورت هستند، اظهار کرد: این دو فراکسیون نشست مشترکی را روز چهارشنبه گذشته برگزار کردند اما نتوانستند به جمع‌بندی نهایی برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: این دو فراکسیون برای رسيدن به يك جمع‌بندی و ارائه ليستی 15 نفره از نمايندگان،  نشست مشترکی را در هفته جاری برگزار خواهند کرد.

نماینده ورامین بیان داشت: تشكيل کمیسیون ویژه به دليل بررسی «برجام» از اهميت خاصي برخوردار است، بر همين اساس باید نمايندگانی انتخاب شوند که صاحب نظر بود و منافع ملی، چارچوب‌ها و فضای کشور را خوب بشناسند.

وی تأکید کرد: فراکسیون اصولگرایان با مشورتی که با اعضای خود داشته لیست 15 نفره‌ای را تهیه کرده است و فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت هم بطور طبیعی يك لیست 15 نفره‌ را در ارتباط با كميسيون ويژه تهیه خواهد كرد.

نقوی حسينی با تکذیب اين مطلب كه دو فراکسیون اصولگراي مجلس لیستی را بدون مشورت اعضای خود ارائه کرده‌اند، گفت: هر دو فراکسیون با اعضای خود مشورت كرده و در نهایت لیستشان را ارائه خواهند داد اما فراکسیون اصولگرايان رهروان ولايت برای ارائه اين ليست 15 نفره، منتظر تشكيل مجمع عمومی خود است.

عضو فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت تاكيد كرد: لیست 15 نفره مجزا هر دو فراکسیون در هم ادغام شده و در نهايت اعضای مشترک اين ليست حذف می شوند اما این بدين معنا نیست که افراد مستقل از اين ليست نتوانند در صحن مجلس برای حضور در كميسيون ويژه كانديدا شوند.

وی با اشاره به اينكه انتخابات اعضای کمیسیون ویژه در اولین یکشنبه (18 مرداد ماه) بعد از تعطیلات مجلس برگزار خواهد شد، خاطرنشان كرد: امکان رأی آوردن افراد مستقل از اين ليست هم وجود دارد اما به طور طبيعی اگر لیست مشترکی ميان دو فراکسیون اصولگرايان و اصولگرايان رهروان ولايت باشد، همان رأی خواهد آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار