مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه 200 میلیونی متخلفان فروشندگان لباس در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت :یکی از آمار قابل توجه ارجاع 180 پرونده در زمینه تخلفات فروشندگان لباس در سال 1394 به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان می باشد که با پیگیری و انجام تحقیقات لازم پرونده های ورودی در مدت زمان قانونی مختومه گردیده است.

ممیزی افزود: این پرونده ها بر اساس گزارش بازرسین و دریافت شکایات مردمی تشکیل گردید که بیشتر بر اساس تخلف گرانفروشی می باشد.بر اساس آراء صادره متخلفین این پرونده ها به پرداخت جریمه نقدی در حدود 200 میلیون ریال محکوم گردیدند.

وی همچنین ادامه داد: یکی از برنامه های مهم تعزیرات حکومتی استان زنجان ساماندهی و اجرای منظم گشت های سیار در سال 94 می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت : در همین راستا با تشکیل اکیپ های ویژه با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان ،بازرسی های سرزده از اصناف در سطح استان اجرایی گردید.

ممیزی تصریح کرد: تعداد کل پرونده های ورودی در این بخش 145 فقره و تعداد پرونده های رسیدگی شده 146 مورد می باشد که نشان دهنده عملکرد بسیار مناسب در بخش گشت های مشتر سیار به شماره می رود.

وی افزود:میزان جریمه نقدی متخلفان طبق آراء صادره بالغ بر 192 میلیون ریال و میزان جریمه نقدی نیز بیش از 154 میلیون ریال می باشد.


انتهای پیام/ی



برچسب ها: جریمه ، متخلفان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.