رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: پروژه مسکونی نخبگان (امیرکبیر) توسط دانشگاه ثبت نام نشده و هیچ ارتباطی به دانشگاه ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مهر، برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مدعی شدند که دو سال گذشته جامعه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، در راستای ارایه تسهیلات ویژه برای دانشگاهیان امیرکبیر از متقاضیان در پروژه مسکونی نخبگان (امیرکبیر) ثبت نام به عمل آورد و مقرر شد که متقاضیان به صورت اقساط، مبلغ اعلام شده را پرداخت کنند تا زمانی که پروژه مسکونی مذکور آماده شده و در اختیار آنها قرار گیرد.

اما بعد مدت یکسال که متقاضیان به مکان پروژه مراجعه کردند، با زمینی که هیچ ساخت و سازی صورت نگرفته مواجه شدند.

به گفته برخی از متقاضیان این پروژه که دانشجوی امیرکبیر بودند، پس از پیگیری ها از سوی مجریان طرح اعلام شد، به دلیل ایجاد مشکل با شهرداری ساخت و ساز صورت نگرفته و متقاضیان می توانند قرارداد خود را لغو کنند، زمانی که برخی از متقاضیان قرارداد خود را لغو کردند، اعلام شد هیچ پولی وجود ندارد که پرداخت شود و این پول صرف خرید زمین دیگری شده است.

این متقاضیان عنوان کردند: برخی بیش از۱۰۰میلیون تومان پرداخت کرده اند و کسی پاسخگوی آنها نیست.

به گفته افرادی که در این پروژه سرمایه گذاری کرده اند، دیگر کسی در دانشگاه پاسخگوی این افراد نیست و به تماس های آنها پاسخی داده نمی شود.

پیگیری های مهر نیز از معاونت های اداری مالی به مدیر امور دانشجویی دانشگاه و از آنجا به مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه ارجاع داده شد که مدیرکل سابق روابط عمومی نیز تنها به این جمله  بسنده کرد که این پروژه به دانشگاه ارتباطی ندارد.

دکتر احمد معتمدی - رئیس دانشگاه امیرکبیر در این باره به خبرنگار مهر گفت: این پروژه ارتباطی به دانشگاه صنعتی امیرکبیر ندارد.

وی ادامه: چند پرسنل دانشگاه از جامعه فارغ التحصیلان، زمینی را در اختیار گرفته و برای کمک به این افراد با نیت خیر به ثبت نام از فارغ التحصیلان اقدام کرده اند. این مساله هیچ ارتباط حقوقی با دانشگاه نداشته است.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ستاد رفاهی اساتید دارد، اما حتی تعاونی اساتید نیز ارتباطی به دانشگاه ندارد. در عین حال چون این افراد فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر هستند و به ما رجوع کرده اند، برای کمک به آنها دو نفر از معاونان خود را مامور کرده ام تا مساله را پیگیری کنند.     

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: از سوی دیگر این پروژه مربوط به دوره مدیریت فعلی دانشگاه نیست و به سال ۹۲ بر می گردد اما در آن زمان نیز از طریق دانشگاه نبوده و دانشگاه امیرکبیر هیچ مسئولیتی در قبال این مساله ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار