رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت:برگزاری جلسات آسیب‌شناسی سرخابی‌ها می تواند راه گشا باشد.

مدیران سر‌خابی به علت بدهی پنهان می شوند/بازداشت عضو کمیته استیناف صحت نداردمهدی تاج در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال  وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این باره ادامه داد:در این جلسه راهکار‌های مناسبی ارائه شد به عنوان مثال ساخت دو ورزشگاه برای این دو تیم توسط شهرداری از نمونه های بارز آن است.

وی افزود: امسال در حدود 220 میلیارد تومان در لیگ برتر ما هزینه شده است که این رقم البته زیاد نیست چرا که فوتبال در جامعه ایجاد شور و نشاط می کند و این هزینه ها از بین نخواهد رفت و ارزش من خواهد بود و من معتقدم باید پولی دارد اختیار سرخابی ها قرار دهند تا با درآمد های حداقل به کارشان ادامه بدهند.
 
تاج ادامه داد:تیم های ذوب آهن و سپاهان به خوبی می دانند که چگونه باید هزینه کنند، اما مدیران سرخابی به دلیل بدهی زیاد خودشان را از هتل‌دار و شرکت های هواپیمایی مخفی می کنند به هر حال این طور نمی‌شود مدیریت کرد، بلکه باید در آمد این دو باشگاه در اختیار مدیران قرار بگیرد تا از آن به عنوان حلال مشکلاتشان استفاده کنند.
 
وی در مورد شایعه انحلال باشگاه پیکان گفت:این تصمیم بسته به نظر هیئت مدیره این تیم دارد و آنها خودشان می دانند چه کاری را باید انجام دهند رای استیناف روز پنج شنبه به دست ما رسید و ما هم آن را اعلام کردیم .
وی در پایان گفت بازداشت یکی از اعضاء استیناف صحت ندارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار