گوشی که برای جیمزباند ساخته میشود!

امروز تصویر تازه ای در اینترنت پخش شده به آخرین فیلم جیمز باند اشاره داشته و از آن مهم تر (به طرفداران جیمز باند برنخورد!) در مورد گوشی تازه ای از سری اکسپریا است که تصور می کنیم پرچمدار بعدی Z5 باشد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فکر کنیم کافی است نامی از اکسپریا +Z3 بیاوریم تا در کنار مزایای فوق العاده سری Z، تصویر یک گوشی داغ و پر حرارت در ذهن شکل گیرد! واقعا امیدواریم مشکل دمای بالای +Z3 کاملا حل شود، چرا که این گوشی محصول بسیار خوب و ارزشمندی است.


گوشی که برای جیمزباند ساخته میشود!


نوشته اصلی تبلیغ می گوید "ساخته شده برای باند" و در پایین آن نام یک گوشی به نام اکسپریا 5* را می بینیم. از جایی که جیمز باند از بهترین ها استفاده می کند، گوشی او هم بایستی بهترین باشد. به عبارتی 5* یک پرچمدار بوده و با در توجه به اینکه Z4 و Z4v آخرین گوشی های پرچمدار از سری اکسپریا هستند.


گوشی که برای جیمزباند ساخته میشود!


منطقی است که فکر کنیم در اینجا منظور اکسپریا Z5 باشد. شنیده شده Z5 در ماه سپتامبر رونمایی می شود و مشخصات سخت افزاری آن عبارتند از چیپ ست Snapdragon 820، چهار گیگابایت RAM، باتری غول پیکر 4500 میلی آمپر ساعتی (که بعید است درست باشد) و دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی که از سنسور Exmor RS IMX230 بهره می برد. فیلم سینمایی Spectre در 6 نوامبر (15 آبان) روی پرده می رود.

گوشی که برای جیمزباند ساخته میشود!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
خدایی سونی خیلی گوشیه خوبیه منم اگه جای جیمز باند بودم سونی انتخاب میکردم
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۷:۰۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بی صبرانه منتظر 6 نوامبر و Spectre هستم
تو skyfall که واقعا ترکوندن، این دیگه خدا میدونه چی بشه!!!
آخرین اخبار