جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: کار غیر اخلاقی انجام ندادم،‌ ایراندوست هم با بازیکنان شهرداری مذاکره کرده است.

جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایط تیم شهرداری بم مناسب و رضایت بخش است و مشکل مالی نداریم، هیئت استان حمایت کامل از تیم می کند.
 
وی ادامه داد:هدف، سیاست باشگاه حفظ بازیکنان فصل گذشته و جذب بازیکنان جدید بومی و غیر بومی است، باشگاه با تعدادی از بازیکنان سایر تیم ها مذاکره کرده است اما در حال حاضر به توافق کامل نرسیده‌ایم.
 
جعفری ادامه داد: ایراندوست سرمربی تیم ملوان در رسانه ها صحبت‌هایی در خصوص پیشنهاد مالی بالا از سوی من 2 بازیکن این تیم مطرح کرده است مذاکره با سایر بازیکنان در فصل نقل و انتقالات غیر قانونی نیست و از طرفی پیشنهاد مالی من به هیچ عنوان بالا نبوده در حد متعارف بوده است.
 
وی افزود: ایراندوست در حالی این مطالب را در رسانه ها مطرح می کند که خود با بازیکنان من نیز تماس و مذاکره کرده است،‌ مریم یکتایی به همراه 2 بازیکن دیگر شهرداری بم مورد توجه ایراندوست بوده است.
 
جعفری تصریح کرد: تیم شهرداری به دنبال کسب عنوان قهرمانی برای دومین سال متوالی است، همه تلاشمان را انجام می دهیم تا هدفمان در فصل جاری محقق شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار