سرپرست تیم فوتبال راه آهن از انتقال این باشگاه به شرکت کریستال خبر داد.

باشگاه راه آهن به شرکت کریستال واگذار شد
حمید منوچهری در مصاحبه با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این موضوع امروز نهایی می‌شود و شرکت کریستال مالکیت باشگاه را بر عهده می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: در چند روز باقی مانده تا فرصت نقل و انتقالات با جدیت امور جذب بازیکن را پیگیری خواهیم کرد تا تیمی منجسم را روانه‌ی رقابت‌های لیگ برتر کنیم.

وی درباره شایعات علاقده‌ی مالک جدید باشگاه راه اهن برای سرمربیگری علی دایی در تیم فوتبال این باشگاه عنوان کرد: تاکنون این بحث مطرح نشده و شرکت نیکان زاگرس خواستار ادامه  فعالیت فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال راه آهن است.

منوچهری در ارتباط با درخواست باشگاه  راه آهن مبنی ب تعویق لیگ برتر اظهار داشت: فرهاد کاظمی به عنوان نماینده باشگاه راه آهن در برنامه زنده تلویزیونی موضوع را از تاج رئیس سازمان لیگ درخواست کرد که با واکنش منفی وی مواجه شد.

وی در خصوص درخواست تمدید مهلت نقل و انتقالات از سوی باشگاه راه آهن بیان کرد: مدیران باشگاه طی نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کردند با توجه به اتفاقات پیش آمده در صورت امکان زمان نقل و انتقالات  را تمدید کنند که تا این لحظه هیچ جوابی به درخواست ما داده نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار